Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.quote:
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dunquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dun
Zij doen normaliter extern onderzoek, maar intern dus ook. Maar goed, alle organisaties doen interne onderzoeken, dus dat is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?
Ja alleen voor enstige dingen geloof ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.
Uh, watquote:
hoezo tandvlees weggehaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Nieuwe foto's gemaakt, zag er ook prima uit.
Dus tot over een half jaar.
tandvlees weghalenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
dit matcht niet met de rest van het verhaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?
Tandplak bedoel ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo tandvlees weggehaald? mijn tandvlees bloed altijd
ondanks dat ik me de neten rag
Ik mag morgen. Dan gaan ze met een haak in mijn tandvlees prikken en dan zeggen dat ik last heb van bloedend tandvlees. Als ze nu niet met die haak erin prikken dan zou ik er ook geen last van hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
Ja soms maar das niet altijd de redenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die tafel staat waarschijnlijk op een fijn plekje?
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
oh dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere mensen afstaatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms maar das niet altijd de reden
toch even die ochtend bolus draaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Of tandsteen.
Wacht.
Ik heb niet geslapen.
kan je beter thuis blijven :pquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere ,ensen afstaat
En wordt ze rijk van deze uitvinding.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |