paar filmpjes van gezien, Die gimmick lijkt me ook maar leuk voor 1xquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
https://www.libelle.nl/et(...)&utm_source=copylink
Zenuwgerrie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Had nog wel een keertje extra kunnen kakken thuis.
ja denk dat de meeste gasten ook eenmalig komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar filmpjes van gezien, Die gimmick lijkt me ook maar leuk voor 1x
gelukkig had ie nog een gaatjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Controle en schoonmaken. Hopelijk blijft het daarbij.
Ik zou er wel in de keuken willen staan.quote:
7,944 op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gelukkig had ie nog een gaatje
@:haags
Om je als een hork te gedragen kan je in elke keuken wel terechtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er wel in de keuken willen staan.
Mijn liefste Chefkok ging altijd met ons even naar buiten.Even roken,en dan weer rammen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om je als een hork te gedragen kan je in elke keuken wel terecht![]()
Heb op werk ook zo'n dictator in de dop werken
huehuequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn liefste Chefkok ging altijd met ons even naar buiten.Even roken,en dan weer rammen.
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.quote:
laylo?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.
Een wat ?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een laylo,maar heb toch wel dingen gedaan in de horeca.
Ook schijten?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:04 schreef Ama het volgende:
Ik wil thuis lekker met de deur open kunnen chillen enz.
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
quote:Boze reizigers hebben zondagavond op Schiphol geprobeerd de veiligheidscontrole te bestormen. Dat gebeurde nadat beveiligers een groot aantal wachtrijen afsloten omdat hun dienst er op zat, terwijl er nog lange wachtrijen stonden. Ook gisteren kampt de luchthaven nog met grote personeelstekorten bij de controles.
https://www.ad.nl/economi(...)dscontrole~a83550c6/
Schijten met de deur open is heerlijkquote:
En overdag meer licht want heb geen raampje in de wc.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijten met de deur open is heerlijk
Piet Parasiet?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die vriendjes worden met de lintworm denk je?
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.quote:
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dunquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar als je echt parasiet hebt zou ik er zsm iets aan doen wel en niet mee rond blijven lopen.
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat briljant dat mijn werkgever een eigen onderzoeksafdeling heeft. Gewoon je vragen aanleveren en zij maken er een onderzoek van en doen na afloop de analyse
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgende week is huisarts terug. maar mijn gerries blijven dun
Zij doen normaliter extern onderzoek, maar intern dus ook. Maar goed, alle organisaties doen interne onderzoeken, dus dat is niet zo vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het WC-eendgehalte nadert hier asymptotisch naar 100 %?
Ja alleen voor enstige dingen geloof ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel een andere dienstdoende arts zijn? Dan moet je weer in in bakje op gaan vangen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |