quote:Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tiësto of Blank & Jones vond ik altijd wel fijn .
wacht, kan dat? sinds wanneer? (het is heeeeeel lang geleden dat ik zo'n ding in handen had en toen wisselde we de hele roller na een tijdquote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kwam er twee jaar gelden pas achter dat je die velletjes er af kon halen. :’)
Ik dacht eerst dat je hem maar 1x kon gebruiken.
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker stiekem ingefluisterd door dat balpakket
Ja live heb je wat minder mogelijkheden (of ik niet genoeg skillsquote:Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet live mixen
mijn skills zijn nog een beetje roestig.. En moet alle toeters en bellen van apapratuur/software nog ontdekken
SPOILER: playlist tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:
Sinds altijd blijkbaar. Ik heb zo’n stoffen pluizenborstelquote:Op maandag 23 mei 2022 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht, kan dat? sinds wanneer? (het is heeeeeel lang geleden dat ik zo'n ding in handen had en toen wisselde we de hele roller na een tijd)
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja live heb je wat minder mogelijkheden (of ik niet genoeg skills)
Dat vooral, al vergt het ook wat voorbereidingSPOILER: playlist tot nu toeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig kan je zoveel meer.. Ik geloof dat ik 90% van die XDJ nog niet gebruikt heb
(laat staan snap)
Heb ik. Is leukquote:
niet moet, maar is dan wel korter houdbaarquote:Op maandag 23 mei 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ja, ik leerde vandaag pas dat echte boter niet in de koelkast moet
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 23 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet moet, maar is dan wel korter houdbaar
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vooral, al vergt het ook wat voorbereidingtegenwoordig kan je zoveel meer.. Ik geloof dat ik 90% van die XDJ nog niet gebruikt heb
(laat staan snap)
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kwam er twee jaar gelden pas achter dat je die velletjes er af kon halen. :’)
Ik dacht eerst dat je hem maar 1x kon gebruiken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
dit is echt bullshit haha.. cd en mp3 is precies hetzelfde. alleen de bediening is anders.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruiken
dat het korter houdbaar is?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon alleen met vinyl mixen en met virtualdj, maar echt het live loopen en zulks heb ik geen kaas van gegeten. Al knip ik met mijn mix ook gewoon soms halve nummers weg om alleen de leuke stukje te gebruiken
Ja vond draaien ook niet zo leuk als producen, dus nooit heel veel tijd aan besteed op het platen kopen na danquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is echt bullshit haha.. cd en mp3 is precies hetzelfde. alleen de bediening is anders.
Is beetje alsof je van een handbak naar een automaat over gaat.
fair enoughquote:Op maandag 23 mei 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond draaien ook niet zo leuk als producen, dus nooit heel veel tijd aan besteed op het platen kopen na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |