luckquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
Ik denk dat je met een kwart seconde nadenken wel tot een 99 % accuraat beeld van de situatie kunt komenquote:
Opschieten want ik eet al uit de zak.quote:
dat kan niet hoor vluchtelingen cancelenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Misschien zitten we gewoon eens een keertje echt vol of zo![]()
Geloof dat die gedachte er maar niet in wil hé
Wat je niet wilt horen....quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opschieten want ik eet al uit de zak.
Bepaal ik zelf wel.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een kwart seconde nadenken wel tot een 99 % accuraat beeld van de situatie kunt komen
Spinnen enzoquote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
Er zitten mssn wat eiwitten in, maar het lijkt me niet zo'n gezond dieet.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opschieten want ik eet al uit de zak.
Waarom zou ik op dieet moetenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten mssn wat eiwitten in, maar het lijkt me niet zo'n gezond dieet.
Scheer je weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
het is pas 19:48, dus thuisbezorgd is nog open voor 3 bakken kapsalon, 2 turkse pizzas en een broodje shoarmaquote:
Dan deel ik wel die bananen dingen met je. Hoef je niet je pantoffels op te eten. Heb je straks honger én koude voeten…quote:
gisteren gedaanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
Meer vezels eten.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
10’voor inzet. 4 voor uitvoeringquote:
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.quote:
Ik accepteer je excuses.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.
de fuckquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |