Waarom zou ik op dieet moetenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zitten mssn wat eiwitten in, maar het lijkt me niet zo'n gezond dieet.
Scheer je weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
het is pas 19:48, dus thuisbezorgd is nog open voor 3 bakken kapsalon, 2 turkse pizzas en een broodje shoarmaquote:
Dan deel ik wel die bananen dingen met je. Hoef je niet je pantoffels op te eten. Heb je straks honger én koude voeten…quote:
gisteren gedaanquote:Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Mag me wel weer eens scheren..
alweer 2 weken geleden
Meer vezels eten.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik duik weer onder de vloer, nieuwe afvoer leggen want helemaal klaar met een terug komende verstopping. Wish me luck.
10’voor inzet. 4 voor uitvoeringquote:
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.quote:
Ik accepteer je excuses.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ohja dieet is iets van een manier om af te vallen ipv een manier om naar je manier van het verordenen van voedsel te kijken, sorry.
de fuckquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
'En andere grapjes die je jezelf kunt vertellen'quote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
las laatst een stukje van een artikel met de vraag waarom zijn we zo bang voor honger.
het was goed om honger te hebben volgens deze vrouw. Dat ga ik nu proberen
die zijn chillquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, pakketje van bol komt zo met Instabox, die heb ik geloof ik nog nooit gehad
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'En andere grapjes die je jezelf kunt vertellen'
Hoi collega.quote:
Ja echt he, de laatste tijd leek het redelijk stabiel te zijn met de same-day delivery door Budbee, maar nu schijnbaar dus weer een anderequote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de fuck
ze hebben voor ieder pakketje wel weer een nieuwe 'transporteur' tegenwoordig
is gewoon redjepakketje die is overgenomenquote:Op maandag 23 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Dat pakket?quote:
Ballie is toch geen pakketquote:
Is maar net hoe je het bekijkt.quote:
Een pakket ellende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nicequote:Op maandag 23 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)od/9200000120049477/
Vanochtend was die maar 3,99
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ikquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Een pakket ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pretpakket is positief tochquote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Ja jij wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik d'r ga beschrijven als 'pakket' krijg ik ruzie denk ik
Jammer wel dat er niet zo'n kaartje bij zit net als bij budbee dat je ziet waar ze zijn, je ziet alleen dit:quote:
quote:21:03 - 21:33
It’s the final countdown! Na 5 adressen komen we jou blij maken met je bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |