Je begrijpt er duidelijk weinig van. Niet alleen de 'koppen' van artikelen/filmpjes lezen zou kunnen helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op basis van zijn personages in films.![]()
Only in 'Merica
Ik zou dan dit kanaal proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er zo'n spijt van dat ik dit spektakelstuk niet vanaf het begin heb gevolgd.
Zijn er ergens goede samenvattingen per dag/paar dagen in de rechtszaal te vinden? Dat mag best 1 of 2 uur duren. Zo lang het maar gewoon een verslag is, niet pro Heard of Depp.
Dank jequote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zou dan dit kanaal proberen
https://www.youtube.com/c/LawCrimeNetwork
Verslaglegging en recaps ook met QenA's
Het is veel, dus zorg voor voldoende proviandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeIk ga er morgen eens goed voor zitten.
Dat is hier nooit een probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is veel, dus zorg voor voldoende proviand
Dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:36 schreef pmponer het volgende:
Durf ik niet echt wat van te zeggen, ik ben vooral benieuwd naar het slot pleidooi van beide partijen
Wat de uitspraak zal zijn, en wanneer maakt me eigenlijk ook niet uit.
Volgens mij komt er na het slotpleidooi van beide partijen nog een jury instructie en dan gaan ze een besluit nemen.
Dan kan zeer snel zijn als ze het allemaal eens zijn maar kan ook best een paar dagen duren als ik het goed heb begrepen.
Misschien heb je hier iets aan? Volgens mij niet up to date tot gister, maar in elk geval tot een paar dagen terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er zo'n spijt van dat ik dit spektakelstuk niet vanaf het begin heb gevolgd.
Zijn er ergens goede samenvattingen per dag/paar dagen in de rechtszaal te vinden? Dat mag best 1 of 2 uur duren. Zo lang het maar gewoon een verslag is, niet pro Heard of Depp.
Dank jequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan? Volgens mij niet up to date tot gister, maar in elk geval tot een paar dagen terug.
https://www.insider.com/j(...)-timeline-2020-7?amp
wtfquote:Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef Aaltje1978 het volgende:
Deze gast is echt niet in orde, hoor: https://twitter.com/xbmb5xjqyf/status/1528779635823202304
Het zoveelste verhaaltje van Amber weerlegd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ze ontkent geduwd te zijn en zegt van de trap gevallen te zijn door de regen en johnny liep voor haar en door haar gegil rende hij terug en tilde haar op en bracht haar naar haar kamer.
Oh en al voorbij nu.Dag Kate Moss.
Dit zal ook nog heel lang taboe blijven. Mannen moeten in deze heel beheerst blijven, en het via het recht spelen.quote:
Jip. Toch benieuwd hoe de jury gaat beslissen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zoveelste verhaaltje van Amber weerlegd.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ze ontkent geduwd te zijn en zegt van de trap gevallen te zijn door de regen en johnny liep voor haar en door haar gegil rende hij terug en tilde haar op en bracht haar naar haar kamer.
Oh en al voorbij nu.Dag Kate Moss.
Ik ook maar was echt zo voorbij.quote:
Dat het een video-call was, was wel bekend. Maar ik hoopte wel op meer vragen of dat ze verder door zouden vragenquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar was echt zo voorbij.En ze was via videoscherm, ik dacht dat ze in de zaal zou zijn.
Als de jury Ambers kant kiest, eet ik mijn schoenen op. Daar zal ik echt niets van begrijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip. Toch benieuwd hoe de jury gaat beslissen.
Oh, ja ik let niet altijd even goed op, dan zou ik helemaal loco worden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat het een video-call was, was wel bekend. Maar ik hoopte wel op meer vragen of dat ze verder door zouden vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |