abonnement Unibet Coolblue
pi_204841270
Het oudste topic dat ik kon vinden is uit 2016. Maar nu er een rechtszaak is losgebarsten in Hollywood tussen Depp en zijn ex-vrouw Amber Heard vind ik het tijd voor een nieuwe, :9.

Hele proces wordt live uitgezonden en er zijn meer dan 100 prominente bekende mensen opgeroepen als getuigen (o.a. Elon Musk, J.K. Rowling en Warner Bros.). Heard beschuldigt Depp van mishandeling en noemde vandaag voor het eerst ook seksueel misbruik en Depp eist daarop 50 miljoen dollar schadevergoeding (smaad) en zegt juist dat Heard de agressor in de relatie was.

Wat een shitshow, en dat gewoon live op tv, :o. Bizar!

Samenvatting van De Standaard

quote:
Rechtszaak Amber Heard tegen Johnny Depp: voor het eerst beschuldigingen van seksueel misbruik

Op de eerste echte procesdag van voormalig acteurskoppel Johnny Depp (58) en Amber Heard (35) kwam Heard voor het eerst met beschuldigingen van seksueel misbruik aan het adres van Depp. Die ontkent.


Maandag werd de zevenkoppige jury samengesteld, gisteren kwamen de twee partijen voor het eerst echt aan het woord in de rechtbank van de Amerikaanse staat Virginia. De toon voor het proces was meteen gezet: Ben Rottenborn, een van de advocaten van Amber Heard, mocht starten. In zijn openingspleidooi wees hij de jury erop dat ze de ‘echte Johnny Depp zullen leren kennen, de man achter de roem, het geld en de piratenkostuums’. Heard werd dan weer omschreven als een vrouw die ‘haar toevlucht nam tot fysiek geweld, zoals het gooien van dingen, om te beletten dat Depp haar zou verlaten’.

De Amerikaanse acteur eist 50 miljoen dollar wegens smaad nadat Heard in december 2018 een opiniestukhad geschreven in The Washington Post over huiselijk en seksueel geweld. Vier dagen na het verschijnen van het stuk zou Disney de samenwerking met Depp voor Pirates of the Carribean hebben stopgezet, schrijft The Washington Post. Heard wou de zaak laten seponeren, maar dat lukte niet. Daarop diende ze een tegeneis van 100 miljoen dollar in. Heard noemt in het stuk niet de naam van Depp, maar volgens de acteur is het overduidelijk dat ze hem bedoelt. Qua verwijzingen naar wanneer ze ‘publiekelijk het gezicht werd van huiselijk geweld’ zou dat alvast kunnen kloppen. In 2016 vroeg Heard naast een scheiding van ook een straatverbod aan tegen Depp. De rechtbank uitlopend werd ze opgewacht door paparazzi, die gretig foto’s maakten: vooral van haar rechterwang, waarop ze een blauwe plek leek te hebben. Heard liet uiteindelijk het straatverbod vallen nadat ze met Depp tot een vergelijk was gekomen.

Seksueel misbruikt tijdens black-out

Het is niet voor het eerst dat Depp en Heard de degens kruisen voor een rechter. In 2020 verloor Depp de rechtszaak die hij aanspande tegen het Britse tabloid The Sun en zijn reporter Dan Wootton. Aanleiding was een artikel over Depps vechtscheiding met Amber Heard, waarin Wootton Depp omschreef als een ‘wife beater’. Kroongetuige aan de kant van de verdediging: zijn ex-vrouw Amber Heard. De Londense rechter achtte toen twaalf van de veertien incidenten waarover het artikel sprak bewezen.

Deze keer sleept Depp niet de publicerende krant, maar wel Heard voor de rechter. Dat kan te maken hebben met de bewijslast die nodig is: de juryleden moeten beslissen of Heard opzettelijk valse claims maakte, wat minder rigoureus is dan ‘voorbij alle gerede twijfel’. Op de vraag hoe zwaar het Britse oordeel zal wegen op de Amerikaanse rechtszaak, wilden de advocaten van geen van beide partijen reageren.

Nieuw is de aantijging van seksueel misbruik die Heard maakt tegen Depp. Advocaat Elaine Charlson Bredehoft portretteerde Depp niet alleen verbaal en fysiek als agressief, maar volgens de advocaat zou hij zijn ex-vrouw ook verschillende keren seksueel misbruikt hebben, terwijl de actrice nauwelijks bij bewustzijn zou zijn geweest. Dat schrijft internationaal persagentschap Reuters. Onder meer in 2015, tijdens een driedaagse trip in Australië, zou Depp de actrice onder invloed van drugs misbruikt hebben. Depp schudde tijdens het pleidooi zijn hoofd, de beschuldigingen ontkennend.

Heard als agressor

Tijdens het openingspleidooi van Camille Vasquez, een van de advocaten van Depp, klonk dan weer het tegenovergestelde: niet de acteur, wel de actrice zou zich anders voordoen dan ze is. ‘Mevrouw Heard is een erg getroebleerd persoon die de mensen om haar heen manipuleert.’ Een relatietherapeut bij wie het koppel in therapie ging, zou Heard ook omschreven hebben als de agressor in de relatie. ‘De entourage van het koppel kan bevestigen dat ze altijd een extra hotelkamer moesten reserveren wanneer de twee samen op reis gingen of onderweg waren, dat alleen maar voor het geval Depp wilde ontsnappen aan Heards woedeaanvallen.’ Het is ook op een van deze momenten dat Depp gewond raakte, stelt zijn verdediging.

Vast staat dat, net als het proces in Groot-Brittannië, ook deze zaak met argusogen door de media zal worden gevolgd. Het proces zou zo’n zes weken duren, aldus The New York Times. Bovendien wordt het rechtstreeks uitgezonden en zullen er een rist aan bekende figuren getuigen, meer dan 100 in totaal. Depp riep er 38 op, Heard 81. Acteurs ­James Franco, Paul Bettany en ­Ellen Barkin, naast toplui van Disney en Warner Bros. Elon Musk, met wie Heard een ­relatie had, zal via ­video getuigen. Sms’en en mails van onder meer Jason Momoa, J.K. Rowling, muzikant Jack White en regisseur Zack Snyder zullen worden voorgelezen. Hoe groot de schade voor beide carrières zal zijn, valt af te wachten. Nadat hij het proces in Groot-Brittannië had verloren, beëindigde Warner Bros de samenwerking met Depp voor Fantastic beasts, en verving de Deense acteur Mads Mikkelsen Depp in de rol van Grindelwald.
pi_204841317
Deze psychiater _O-
Hij maakt een onethische diagnose op basis van Jack Sparrow.
Advocaat JD: doesn't Willy Wonka matter to you? Did you see Charlie and the Chocolate Factory?
Psychiater richt zich tot rechter: moet ik dit beantwoorden?
Rechter: ja, u moet vragen beantwoorden.

Later noemt deze Psychiater JD een "idiot"
- Is idiot your professional opinion?


_O- _O- _O-
pi_204841400
Wat een klucht, echt ongelooflijk
  maandag 23 mei 2022 @ 18:44:10 #4
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204841442
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef Rianne84 het volgende:
Deze psychiater _O-
Hij maakt een onethische diagnose op basis van Jack Sparrow.
Advocaat JD: doesn't Willy Wonka matter to you? Did you see Charlie and the Chocolate Factory?
Psychiater richt zich tot rechter: moet ik dit beantwoorden?
Rechter: ja, u moet vragen beantwoorden.

Later noemt deze Psychiater JD een "idiot"
- Is idiot your professional opinion?

_O- _O- _O-
Wat erg dit _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204841511
Deze gast is echt niet in orde, hoor: https://twitter.com/xbmb5xjqyf/status/1528779635823202304
  maandag 23 mei 2022 @ 18:59:11 #6
481998 K21
Cappuccino
pi_204841695
Moest wel lachen om "Isn't he dead? Then the answer is no he's not using one now." op de vraag of Marlon Brando ook een oortje gebruikte. _O-
pi_204841713
Hahaha, ja en dan die facepalm van Johnny als reactie daarop ... ik ga echt stuk hier _O-
pi_204841836
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:36 schreef Rianne84 het volgende:
Deze psychiater _O-
Hij maakt een onethische diagnose op basis van Jack Sparrow.
Advocaat JD: doesn't Willy Wonka matter to you? Did you see Charlie and the Chocolate Factory?
Psychiater richt zich tot rechter: moet ik dit beantwoorden?
Rechter: ja, u moet vragen beantwoorden.

Later noemt deze Psychiater JD een "idiot"
- Is idiot your professional opinion?


_O- _O- _O-
Voor de liefhebber :D

twitter


Wat een heerlijk land is het toch
pi_204841925
Overigens komt Kate Moss woensdag getuigen: https://nypost.com/2022/0(...)p-amber-heard-trial/
  maandag 23 mei 2022 @ 19:27:20 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204842031
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204842119
twitter


_O- _O-
pi_204842309
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

_O- _O-
Gebruikt hij drugs ofzo? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204842418
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Gebruikt hij drugs ofzo? :')
Hij heeft blijkbaar een erg droge bek dus het lijkt er wel op :')
pi_204842596
Mijn 14-jarige dochter voelde zich niet lekker en vroeg of ze in mijn bed mocht liggen.
Dus ik grap: "Ja hoor, als je maar niet in mijn bed spuugt of poept". Ze was namelijk de dag ervoor zo beroerd dat het haar gebeurde dat beiden gelijktijdig uit haar kwamen.
Zegt haar 16-jarige broer: "Je mag geen Amber Heard doen." :o _O-

(Zonder al die TikToks had hij er nooit van geweten, toch ook wel grappig.)
  maandag 23 mei 2022 @ 20:18:56 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204842925
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:16 schreef Aaltje1978 het volgende:
Overigens komt Kate Moss woensdag getuigen: https://nypost.com/2022/0(...)p-amber-heard-trial/
Yooooo. *O*
pi_204843004
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

_O- _O-
:D :D :') :+
  maandag 23 mei 2022 @ 20:32:03 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204843036
https://www.reddit.com/r/(...)izarre_psychologist/
Johnny Depp's reaction to a bizarre psychologist who claims to have evaluated Johnny Depp's cognitive abilities based on his performance in Pirates movies
pi_204843608
Aquaman 2 gespoilerd, hoeven we nu zeker niet meer naartoe.
pi_204843859
Die psycholoog van net _O_

Wat een gozer _O-
  maandag 23 mei 2022 @ 22:29:27 #21
481998 K21
Cappuccino
pi_204844141
Deze advocaat sloopt echt iedereen die tegenover hem staat. :D

En hij kent z'n Dune lore. _O_
  maandag 23 mei 2022 @ 22:51:31 #22
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204844306
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:48 schreef Aaltje1978 het volgende:
Deze gast is echt niet in orde, hoor: https://twitter.com/xbmb5xjqyf/status/1528779635823202304
Beetje kort door de bocht om dat te denken.. Kunnen zenuwen zijn of flirten met the judge.. 8-)

Maar serieuzer: gast is een top-psychiater en heeft echt wel wat te melden over Willy Wodka:

love & heet
  maandag 23 mei 2022 @ 23:47:08 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204844635
Was Kate Moss ook niet verslaafd aan van alles?
pi_204844714
Ja, Kate was ook een trainwreck in die tijd. Overigens beweert Pete Doherty (waar ze ná Johnny een relatie mee had) dat ze een keer een gitaar kapot heeft geslagen op zijn hoofd terwijl hij sliep. En dat ze zijn pandaknuffel in de fik stak.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 03:30:19 #26
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204844816
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)loeg-met-vlakke-hand
Voor mishandelde mannen is schandaalproces Johnny en Amber déjà vu: ’Ze sloeg met vlakke hand’

Dankzij het moddergooien in de rechtszaal tussen filmster Johnny Depp en zijn ex Amber Heard ligt opeens het onderwerp ’mannenmishandeling’ weer op tafel. Een van de laatste taboes is het. Mannen schamen zich, want de ongeschreven regel blijft: ’je laat je toch niet slaan door je vrouw’. „Opeens stond ze met een mes voor mijn neus.”

Je stapt een gewone woontoren binnen ergens in een Rotterdamse buitenwijk, maar als je de lift omhoog neemt, sta je opeens voor een kantoor – bij de deur hangt geen naambord. Binnen staan whiteboards en bureaustoelen, maar ook een wasmachine en een droger. Het druppelen van de afzuigkap op het keukenblok onderbreekt de stilte. Zonlicht valt op een grote poster van een documentaire: ’Vrouw slaat man’.

Welkom bij Arosa, opvangplek voor mishandelde mannen.

„We hebben hier wekelijks een koffie-ochtend”, vertelt bewoner Thomas. „De ene keer zit je met een hele club, soms maar met zijn tweetjes. Hier praten we niet over wat ons is overkomen, maar we kijken naar de toekomst.”

De opvangplek is een toevluchtsoord voor mannen die slachtoffer zijn van mishandeling – in veel gevallen door hun eigen vrouw. Het lijkt de omgekeerde wereld, maar het komt voor.

Ruzie

„Als ik tijdens een ruzie wegliep, kwam ze schreeuwend achter me aan”, herinnert Thomas zich hoe dat ging. „Voor vrouwen staat er in zo’n situatie direct hulp klaar. Ze kunnen een nummer bellen en zijn meteen aan de beurt. Voor mannen gaan alle deuren dicht.”

Mannenmishandeling, een onderwerp waar vaak lacherig over wordt gedaan áls het al ter sprake komt. Maar sinds april staat het opeens midden in de schijnwerpers. Miljoenen kijkers volgen sinds vorige maand elke stap in het schandaalproces tussen de Amerikaanse filmster Johnny Depp en zijn ex-vrouw, actrice Amber Heard.

Geluidsopname

Zij beschuldigt hem van grof geweld, maar opeens draaien de rollen om als blijkt uit geluidsopnames dat ook Heard klappen heeft uitgedeeld. Ze zou met een groot blik frisdrank tegen zijn neus hebben gesmeten en de Pirates of the Caribbean-ster mist zelfs een vingertop, ’afgehakt door een klap met enorme fles wodka’. „Vertel de wereld maar dat jij, Johnny Depp, een man, slachtoffer bent van huiselijk geweld”, roept Heard in een geluidsopname van een van hun ruzies. „Laten we zien of de jury je gelooft.”

Thomas volgt de rechtszaak rond de wereldberoemde acteur op de voet. Hij voelt nu dat hij niet alleen staat en herkent situaties die Depp beschrijft. Dat de acteur vertelt dat hij wel voor zichzelf wilde opkomen maar het niet over zijn hart kon verkrijgen, bijvoorbeeld. En dat Depp na een paar klappen van zijn vrouw vraagt of de woede er nu uit is. „Toen hij dat vertelde, kreeg ik een déjà vu.”

Kwaad tot erger

Al voor het huwelijk hadden ze al wel eens mot. Maar nadat Thomas (een Surinamer) en zijn vrouw (een Palestijnse) elkaar het jawoord gaven, ging het van kwaad tot erger. Van de ene op de andere dag wilde ze hem het huis uit hebben, aldus Thomas. „Ze zei dat ik drie dagen de tijd had om te vertrekken. Ze ging er alles aan doen om mij weg te pesten. Bijvoorbeeld door opzettelijk ruzie te zoeken of te schreeuwen met de ramen open.” Na een tijd begon zijn reputatie in de buurt eronder te lijden. „Ze is actrice en kan de slachtofferrol goed spelen. Ze zorgde ervoor dat de rest van de wereld slecht naar mij ging kijken. Buren die ik altijd hielp, namen afstand.”

Zijn vrouw behandelde hem als een voetveeg, zo zegt Thomas. „Maar ik moest wel alles betalen, ik mocht dankbaar zijn dat ik in huis mocht blijven.”

Vlakke hand

Het bleef niet bij ruzies. Thomas, zelf vechtsportinstructeur, zegt harde klappen te hebben gekregen in zijn gezicht op momenten dat zijn ex haar zin niet kreeg. „Met de vlakke hand, dat was vernederender dan als ze met een vuist had geslagen. Ik sloeg nooit terug, want dan zou ik alles verliezen. Zeker als vechtsporter word je geacht terughoudend te zijn. Ik mag iemand niet aanraken in een ruzie, want dan word ik zwaarder bestraft. Dat wist ze. En daar maakte ze gebruik van.”

Dat hij actie moest ondernemen drong pas tot hem door toen zijn partner op een avond opeens met een mes voor zijn gezicht stond toen hij in bed lag. „Toen dacht ik, ik moet naar de politie, anders doe ik haar wat aan. Ik heb me aangekleed en ben naar het bureau gegaan. Ik kwam daar helemaal gedesoriënteerd binnen.”

’Ingewikkeld patroon’

Drieënhalf uur stortte hij zijn hart uit tegenover een agent. Daarbij hielp het dat hij bewijzen kon overleggen: geluidsopnames die hij tijdens de ruzies had gemaakt. De politie raadde hem aan om rustig te blijven, niet op zijn vrouw te reageren en door te gaan met het verzamelen van audio- en videomateriaal. De politie lichtte na het gesprek andere hulporganisaties voor huiselijk geweld in, zoals Veilig Thuis.

Thomas is niet de enige die dit soort dingen overkomt. Veilig Thuis stelt dat er bij zo’n veertig procent van de incidenten met huiselijke mishandeling (ook) mannelijke slachtoffers zijn. Dat is een ruwe schatting. Het is niet makkelijk om onderzoek te doen naar het onderwerp, zegt Janine Janssen, bijzonder hoogleraar rechtsantropologie bij onder meer Avans. „Fietsendiefstallen zijn makkelijker te tellen. Huiselijk geweld is een veel ingewikkelder patroon om boven water te krijgen.”

Ernstige mishandeling

Maar dat het probleem groot is, staat vast. Janssen verwijst naar cijfers van het CBS. Volgens hun ’Prevalentiemonitor Huiselijk en Seksueel Geweld’ uit 2020 waren het jaar ervoor 1,1 miljoen mannen slachtoffer van fysiek en/of verbaal geweld van een vrouwelijke partner. Het ministerie van Volksgezondheid noemt het aantal van 80.000 ’ernstig mishandelde’ mannen in huiselijke kring.

In veel gevallen laten die de ellende over zich heen komen. Maar als het uit de hand loopt, kunnen mishandelde mannen hun boeltje pakken en aankloppen bij een van de zes speciale locaties. Het begon in Amsterdam, Delft, Rotterdam en Utrecht. Inmiddels telt Nederland zes van dit soort opvanglocaties. Mannen blijven gemiddeld een half jaar in een van de studiootjes of huizen waar ze tot rust kunnen komen.

Mannenopvang

In de mannenopvang waar Thomas zit, hebben de bewoners een eigen kamer en ze doen samen het huishouden. Kinderen van bewoners mogen ook langskomen. Thomas’ zoon heeft de knoop al doorgehakt om weg te gaan bij zijn moeder en bij vader in te trekken, zodra die weer een eigen huis heeft. Zover is het nog niet.

Voor hulpverleners is inmiddels duidelijk dat mishandeling van mannen in ernst niet onderdoet voor geweld tegen vrouwen. Nicole van Zon, medewerkster bij een opvang, vertelt over een cliënt die gebroken, vol met blauwe plekken en met brandwonden binnenkwam. „Hij waarschuwde dat hij het niet meer zag zitten. We zijn met hem gaan praten en hebben met hem gekeken naar de persoon die hij voor deze relatie was, wat hij toen graag deed, waar hij toen zijn energie uit haalde. Toen kwam er een omslag en kreeg hij weer motivatie om zijn leven op te pakken.”

Opgewassen

Voor ze er ging werken had Van Zon zelf ook nog nooit van dit soort opvangplekken gehoord. Het taboe en de onbekendheid van mannenmishandeling is dan ook groot. Mannen die door hun vrouw worden mishandeld zijn vaak bang dat niemand hen gelooft – precies wat Amber Heard schetste in de rechtbank. Een beetje man is fysiek toch opgewassen tegen een vrouw?

Onderzoek onderschrijft dat de omgeving het probleem niet ziet. Onderzoekers lieten acteurs in een park een realistische mishandeling naspelen. Eerst lieten ze een man een vrouw duwen en aan haar haren trekken. Omstanders grepen dan direct in. Vervolgens draaiden ze de rollen om. Als de man aan zijn haren werd getrokken en werd geduwd, reageerden voorbijgangers vaak lacherig. Ze deden niets.

Belletje rinkelen

„Als een vrouw met een blauw oog bij een arts komt, gaat er meteen een belletje rinkelen”, zegt Van Zon. „Bij mannen niet. Hulpverleners zien het snel over het hoofd.” Begeleidster Cirina Lems komt dit bekend voor. „We kennen hier het geval van een man die onder het bloed zat en flink te grazen was genomen. Toen de politie erop af kwam, namen de agenten hem mee, niet de vrouw.”

„De koning der koningen valt toch niet, dat is hoe een man in de wereld wordt neergezet”, zegt Thomas. „We schamen ons te erg om te zeggen hoe het zit en om te vragen wat we kunnen doen. De buitenwereld hoort pas wat er aan de hand is als de bom is gebarsten.”

Terugmeppen

Vrienden adviseerden hem om gewoon terug te meppen. Maar dat is geen goed idee, vindt Thomas. Hoe moeilijk ook, je moet je inhouden. Want een man trekt altijd aan het kortste eind: slaat hij terug dan is hij dader. Doet hij niets, dan blijft de situatie zoals die was. „Dit is dus een taboe dat je moet doorbreken door te praten.”

In de zaak Depp tegen Heard is vooralsnog schimmig wie nou precies dader is en wie slachtoffer. Toch kan Depp misschien een belangrijk voorbeeld zijn voor lotgenoten die nu nog klem zitten in een situatie met huiselijke mishandeling, denkt Thomas. Want ondanks een problematisch leven en het gevecht met de alcohol: „Die man is miljonair, heeft alles wat hij wil en kijk hoe het met hem is misgegaan.” Hij vindt Depp vooral dapper en hoopt dat zijn rechtszaak ervoor zorgt dat meer mannen hun verhaal doen. „Het is moedig dat hij zijn verhaal heeft gedaan, de meeste mannen doen dat niet.”

Liefde

Thomas praat nu rustig over wat er is gebeurd – hij kan er soms zelfs om lachen en is trots dat hij de pijnlijke episode heeft doorstaan. De ene dag voelt hij zich beter dan de andere. Kan hij ooit weer een gelukkig leven leiden, eventueel met een vrouw aan zijn zijde? „Ik zal de liefde een kans geven. Maar dat wordt wel anders. Samenwonen? Misschien. Maar mijn eigen huis geef ik nooit meer op.”


[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 24-05-2022 10:45:57 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 09:09:48 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204845583
quote:
Nou ja, zij claimt dat ze haar plekken verborg met concealer dus ik snap deze Tweet niet. Sure, het hoeft niet waar te zijn wat ze allemaal zegt hè, begrijp me niet verkeerd, maar het is nogal vreemd om te zeggen dat dit nou het beeld is dat haar leugens zou aantonen. Dat ze voor de rest weinig make-up op lijkt te hebben doet daar weinig aan af. En als je heel pietluttig wil zijn: ook op de tweede set foto’s zie je rond die ‘plek’ nog licht iets aanwezig (zou dus eventueel door make-up heen komen).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 09:11:17 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204845594
@slashdotter3 Kan die lange post, over andere mannen dan JD, die mishandeld worden/werden in een spoiler? Ik scroll me echt dood, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 09:15:49 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204845623
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:51 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Beetje kort door de bocht om dat te denken.. Kunnen zenuwen zijn of flirten met the judge.. 8-)

Maar serieuzer: gast is een top-psychiater en heeft echt wel wat te melden over Willy Wodka:

Op basis van zijn personages in films.

:')

:D

_O-

Only in 'Merica
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 09:16:16 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204845625
Bovendien is het niet echt relevant. De JD/AH wordt enkel als stokstaartje gebruikt om over mannenmishandeling te praten en dat is hartstikke goed en nodig. Alleen ik begrijp voor dit topic de relevantie niet van een verhaal over ene onbekende Thomas in een zaak over twee celebrities. Maar als hij dan blijft staan, dan beter in een spoiler aangezien het echt tering lang is en losstaat van de zaak, :+.

Edit: ik doel op dat item over Thomas.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 09:17:13 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204845635
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:32 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)izarre_psychologist/
Johnny Depp's reaction to a bizarre psychologist who claims to have evaluated Johnny Depp's cognitive abilities based on his performance in Pirates movies
Ja. En mensen nemen dat blijkbaar serieus.

Ik wil niet meer leven op deze planeer hoor als dit het niveau is waar we met zijn allen naar toe gaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204847577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 00:52 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, Kate was ook een trainwreck in die tijd. Overigens beweert Pete Doherty (waar ze ná Johnny een relatie mee had) dat ze een keer een gitaar kapot heeft geslagen op zijn hoofd terwijl hij sliep. En dat ze zijn pandaknuffel in de fik stak.
Zou ik ook doen als hij in m'n bed zou liggen :D
  Forum Admin dinsdag 24 mei 2022 @ 14:00:30 #34
35723 crew  GGMM
pi_204848260
quote:
Ik word echt zo moe van die

uitdrukkingen in die youtubefilmpjes altijd

Dan heb ik al helemaal geen zin meer om er op te klikken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 14:13:55 #35
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204848324
OMG OMG... LOOK AT WHAT HAPPENED!!!!

eh... niks
Drop you like an ill, bad habit
pi_204848449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik word echt zo moe van die
[ afbeelding ]
uitdrukkingen in die youtubefilmpjes altijd

Dan heb ik al helemaal geen zin meer om er op te klikken.
Snap ik, heb ik ook....MAAR!!!!
Vind het wel interessant om te horen hoe de jury reageerde op haar getuigenis.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 14:39:18 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204848522
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja. En mensen nemen dat blijkbaar serieus.

Ik wil niet meer leven op deze planeer hoor als dit het niveau is waar we met zijn allen naar toe gaan.
Dat is vast altijd al zo geweest maar dat in de stijl van den vroegere tijd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204849197
Wats geburt? Strike denied?
pi_204849250
Ok, blijkbaar heeft team JD geprobeerd de counterclaim te droppen maar dit is afgewezen
pi_204849370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:44 schreef IJsmuts het volgende:
Wats geburt? Strike denied?
Begreep geen hol van wat de rechter zei, maar dat was de conclusie ja.
De jury moet oordelen.
pi_204849431
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:02 schreef Feeeeble het volgende:

[..]
Zou ik ook doen als hij in m'n bed zou liggen :D
Van Johnny Depp naar Pete Doherty. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 17:45:02 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204850665
Dit is weer zo triest, :').

quote:
The Google and WebMD profiles of a psychiatrist were flooded with negative online reviews on Monday after he testified that Depp's behavior is consistent with a perpetrator of intimate partner violence.

Dr. David Spiegel racked up hundreds of 1-star reviews in Google and WebMD following his testimony. Many of the Google reviews appear to have been removed as of Tuesday.
twitter
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204850794
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is weer zo triest, :').
[..]
[ twitter ]
Nou ja, het leek wel of een patiënt in plaats van de dokter was komen opdagen. Hij stond op het punt te zeggen dat tekenen en snoep eten narcistisch is :')
pi_204850867
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is weer zo triest, :').
[..]
[ twitter ]
Reviews geven over een man die je niet eens kent of als arts hebt gehad.
Echt volslagen belachelijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 18:04:56 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204850890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 17:56 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Nou ja, het leek wel of een patiënt in plaats van de dokter was komen opdagen. Hij stond op het punt te zeggen dat tekenen en snoep eten narcistisch is :')
Dat mag iedereen zeker vinden maar hoe ironisch is het dan om 1-ster reviews achter te laten omdat deze psychiater niets kon weten want hij was er niet bij of baseert zich op niets.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204850960
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat mag iedereen zeker vinden maar hoe ironisch is het dan om 1-ster reviews achter te laten omdat deze psychiater niets kon weten want hij was er niet bij of baseert zich op niets.
Zeker ironisch :D
Die reviews slaan nergens op, maar ik kan geen medelijden hebben met die man.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 18:51:08 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204851296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:12 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Zeker ironisch :D
Die reviews slaan nergens op, maar ik kan geen medelijden hebben met die man.
Dit ja, voor een paar centen je carriere ten grabbel gooien.
Kan er echt geen medelijden voor hebben.

Letterlijk elke getuige van Heard was gewoon belachelijk en zat er meer om een verhaaltje te vertellen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 mei 2022 @ 18:52:03 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204851310
Iemand een idee hoe laat Moss morgen gaat getuigen (NL tijd)?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 18:53:41 #49
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204851324
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand een idee hoe laat Moss morgen gaat getuigen (NL tijd)?
Staat volgens mij als 1e op de lijst dus zal om 15:00 zijn.
pi_204851327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 00:52 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, Kate was ook een trainwreck in die tijd. Overigens beweert Pete Doherty (waar ze ná Johnny een relatie mee had) dat ze een keer een gitaar kapot heeft geslagen op zijn hoofd terwijl hij sliep. En dat ze zijn pandaknuffel in de fik stak.
Klinkt niet als een gezonde vrouw. Iig in die tijd niet dus..
  dinsdag 24 mei 2022 @ 19:34:47 #51
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204851797
Ik vind het vooral bijzonder dat je dus "expert witnesses" kunt hebben
Mensen die gewoon 5k per dag vragen om daar hun kijk op de zaak te geven.
En dan gaat er zo'n pipo ook nog zitten te vertellen dat hij vooral naar het gedrag van Jack Sparrow heeft gekeken.

Echt zo vaag.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')