Mark Rutte vindt het een gaaf land.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we net zo'n stuurloos land als nu
Ik bedoel ook fraude met uitkeringen etc.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigranten
Daarvoor hebben we toch sorry gezegd?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit. Denk dat nederland veel te danken heeft aan immigranten
Hij kan moeilijk zeggen dat het een kut land is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Rutte vindt het een gaaf land.
is al heel lang in toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
In ander nieuws. Coybowlaarsjes onder een jurkje. Yay or nay?
Komt door mensen die twee huizen hebbenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nu is er geen woonruimte voor de mensen.
Dan houden we Rutte. Die blijft gewoon eeuwig zitten omdat-ie het een fantastische baan vindt.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
Wat zou er gebeuren als er niemand gaat stemmen
nee die daar na :pquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch sorry gezegd?
Goeie benen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zo bij Loeka en Poeta aanschuiven mafkeesquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Rutte vindt het een gaaf land.
nou ja daar wonen nu 2 mensen ipv van 1 dus het is verdubbeldquote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door mensen die twee huizen hebben
Mehquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan van deze specifieke, maar why not.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze die mooi tegen woekerprijzen verhuren aan mensen die niet kunnen kopen, zodat ze daardoor nog langer niet kunnen kopen…quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door mensen die twee huizen hebben
sorry wat?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is al heel lang in toch?
typische foodtruck outfit denk ik
nayquote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat het een kut land is.
Ik denk echt dat nederland 1 van de beste landen is om in te wonen.
Alles kost iets, tenzij je er geen ruk om geeft.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd. Tijd kost geld.
denk ik wel. . Dacht dat we in de top 6 van rijkste landen ter wereld staan?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als we nog 12 jaar doorgaan met Mark, vrees ik dat dat niet meer zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |