Ben benieuwd of ze het toe zou geven.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die haar kat Zoë Charlotte noemt heeft minstens één keer VVD gestemd.
Ja, maar die moeten het nu dus niet met knaagdieren gaan doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nu toe toch allemaal mannen die seks met mannen hebben?
quote:
Daar was vorige week bijna geen rij…quote:
pvv en fvd kan toch niet johquote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
PVV, FvD en Partij voor de Dieren
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Nooit![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pvv en fvd kan toch niet joh
als dat een keer gaat winnen vertrek ik uit nederland.
Lekker bezig.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag is het weer feest blijkbaar.
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou niet van mensen in rijtjes plaatsen. Dan doe je altijd mensen te kort. Ik vind dat naar.
Ik hou niet van mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
Bepaal ik zelf wel.quote:
aannames zijn dodelijk, vandaar dat ik het alleen op feiten baseer.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die er vanuit gaan dat andere mensen mensen in rijtjes plaatsen vanwege de manier waarop ze de mensen die ze in rijtjes plaatsen labelen als het rijtje waar ze toe behoren.
"Kèèk na je èige" was korter, maar okeequote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mja bij dingen als waterschappen staat natuur wel wat hoger dus dan vind ik de dierenpartij nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 23 mei 2022 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt beide uitersten een keer geprobeerd?
:’)quote:Op maandag 23 mei 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Partij voor de Dieren![]()
Denk even na. HOE goed gaat het wel in een land als er ruimte is voor zoiets als een politieke partij voor dierenWauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |