Ja ze weten het gewoon, ook altijd 'toevallig' relevante memes op 9gag. Vanmiddag bijvoorbeeld ook toen het over de chinees ging en dat precies eentje over een vreetchineesquote:Op maandag 23 mei 2022 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een stel grindbakmemes langs zien komen, mooie timing dit.
Nee snap ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo hoeven tieners er wmb ook niet bij te lopen, wat doorgaans voorbij komt in dat programma.
wacht maarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Chip 'n Dale: Rescue Rangers (2022) - Reference View - IMDb Ik ga dit zo kijken.
Oh, neuh, kerel liet ze zienquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze weten het gewoon, ook altijd 'toevallig' relevante memes op 9gag. Vanmiddag bijvoorbeeld ook toen het over de chinees ging en dat precies eentje over een vreetchinees
Ik ben ook nog maar een paar dagen dichter bij de 30 dan 40quote:
Waarom “moet” dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Maar haarbanden en kinderlijke clipjes aan de zijkant van je hoofd moet je ook gewoon achter je laten na een bepaalde leeftijd.
Owwquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Maar haarbanden en kinderlijke clipjes aan de zijkant van je hoofd moet je ook gewoon achter je laten na een bepaalde leeftijd.
Van wie precies?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Dan is die dus ook onderdeel van het systeemquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is die dus ook onderdeel van het systeem
Tekenen bij het streepje graagquote:Op maandag 23 mei 2022 19:06 schreef Fogel het volgende:
Debat op TV waar de stelling is dat Noorwegen een oorlogsprofiteur is omdat gas en olie nu duurder is… en dat ‘dus’ die ca 10 miljard eurodie nu extra binnen komt vanwege deze verhoging globaal maar naar Oekraine moet.
Ik vreet gewoon m'n snoep hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Mag ik dan ook geen Danoontje eten omdat ik 33 ben?
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom “moet” dat?
Ik ben van mening dat mensen dat lekker zelf mogen weten.
Ik ook blijkbaarquote:
Ben jij pas 33?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
jonge bloemquote:Op maandag 23 mei 2022 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
Dus dan moet je iets laten omdat iemand mogelijk gaat roddelen? En mensen nemen je minder serieus wellicht omdat je een clipje in je haar hebt? Lekker kortzichtig dan die mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf weten. Maar het kan wel zijn dat mensen je dan minder serieus nemen of gaan roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |