Maar is het dan wel een goede chinees?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:25 schreef gianni61 het volgende:
4 uur lang babi pangang spek eten
@:Bitterbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sneakers voor op t werk. Sketchesquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
Wat hou ik toch van Duitsland. Voor dit alles nog geen 30 euro.En mijn lunch en een drankje missen op de foto.
Alleen vetzakkerij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja dat doe ik altijd. Groente en fruit enz koop ik hier wel gewoon.quote:
Aaaah okéquote:Op maandag 23 mei 2022 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat doe ik altijd. Groente en fruit enz koop ik hier wel gewoon.
Nou ja niet altijd hoor.. Zitten ook wel paar dingen bij die niet heel cheap zijn maar niet hier te koop.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is nou eenmaal het goedkoopste
Jazeker, precies hetzelfde alleen Duitse tekst ipv Nederlands.quote:
Gaaf land jongequote:Op maandag 23 mei 2022 14:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker, precies hetzelfde alleen Duitse tekst ipv Nederlands.
BTW op boodschappen is sowieso lager maar ze vragen daar sowieso niet de hoofdprijs voor merk artikelen. Erg fijn is dat wel.quote:
Wel lekker zitten autisten op een verjaardag.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat lijkt me niks. Er moet wel iets op te lossen zijn vind ik
quote:Op maandag 23 mei 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is nou eenmaal het goedkoopste
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.
Maar ik heb het niet gekocht omdat dit allemaal zo cheap is.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt. Schandalig is het. Ben blij dat ik het salaris heb om gezonde dingen te kopen.
Gerda Geranium is gepikeerdquote:,,Alles zit ook altijd potdicht, maar dat lijkt tegenwoordig wel de tendens’’, zegt een buurvrouw van een stukje verderop. ,,Kijk maar naar sommige andere huizen hier in de straat.”
Niet bij de Fressknapf geweest?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Knaagdierensnacks enz ook vet cheap daar en best veel keuze ook.
Na nee sowieso werd ik om 12:00 op werk verwacht dus moesten beetje opschieten.quote:
https://www.etos.nl/produ(...)XlGdWWhoCXxEQAvD_BwEquote:Op maandag 23 mei 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
https://www.kruidvat.nl/s(...)i-klitspray/p/827618 Hahaha is dit echt bijna 7 euro tegenwoordig in NL?![]()
!
Belachelijk he dat verschil. Ja oke met 1+1 is het wel te doen maar ik kijk naar de prijs buiten aanbiedingen om.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.etos.nl/produ(...)XlGdWWhoCXxEQAvD_BwE
Deze was bij DM drie euro nog wat. Bij Kruidvat is hij vaak 1+1 dus dan kom het op hetzelfde neer bijna.
Oké, maar ik had het niet specifiek over jou. Ik koop sowieso geen of amper dat soort dingen. En het feit blijft dat gezonde producten duur zijn in vergelijking met ongezonde producten.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet gekocht omdat dit allemaal zo cheap is.Ik heb het gekocht omdat ik het hier niet kan kopen.
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik koop sowieso geen of amper dat soort dingen.
True. Zo gaf ik net 76 euro uit in de boekhandel terwijl ik daar niet eens moest zijn. Of iets nodig had.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Al geef ik het liever aan andere dingen uit.
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.
Ja anders koop ik geen chocolade enz he.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
vet te mesten bedoel jequote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wel en heb altijd genoeg snacks in huis om een weeshuis te voeren.
die zwarte keuken en donkere vloer maakt het wel een somber hok.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een troosteloze boel zeg.
https://www.funda.nl/koop/anna-paulowna/huis-42772113-saffier-52/
quote:
quote:
SPOILER: psstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]Ik heb het net voor 60 cent gekocht, ook prima deal haha.SPOILER: psstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |