Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vraag even hoe het met z’n bobbel gaat.
Dan moest-ie zeker iedereen fouilleren?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.
Hmhm “beveiliging”quote:Op maandag 23 mei 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof 'm wel als 'ie zegt dat 'ie aan het werk was, doet beveiligingswerk.
Plaatjes van grote boten, instructies 'hoe-bedien-ik-een-pocket-guillotine', recepten (TAFELTJEVOL MET BITTERBOL), weerberichten voor Thailand, analyses van de palingstand in de Maas, een sprookjeshoekje vol stiefmonsterverhalen en een moppentrommel (De Grapjesslang presenteert...)quote:
IK WIL HET NIET WETEN.quote:
beetje van mijn fantastische vibes lenen?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
Ik word niet heel vrolijk van deze DRAMAANDAG @:Wereldgozer
Je mist nog tutorials om van 12 mensen 1 nieuw mens te maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Plaatjes van grote boten, instructies 'hoe-bedien-ik-een-pocket-guillotine', recepten (TAFELTJEVOL MET BITTERBOL), weerberichten voor Thailand, analyses van de palingstand in de Maas, een sprookjeshoekje vol stiefmonsterverhalen en een moppentrommel (De Grapjesslang presenteert...)
Als dat energie geeft, waarom niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje van mijn fantastische vibes lenen?
zo veel geluk zullen we wel niet hebbenquote:
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we jou al als vermoedelijk geval doorgeven?
Lijkt me wel handig jaquote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we jou al als vermoedelijk geval doorgeven?
Ik heb geen note gehad voor opruiing, scheelt weer.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel geluk zullen we wel niet hebben
Kan nogggggquote:Op maandag 23 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen note gehad voor opruiing, scheelt weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |