Net als bijna alles.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een tijdje, dus je komt niet van ze af?
van die kleine lekkage van je afvoerquote:Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef Recce het volgende:
Ik zie een paar keer per jaar een zilvervisje in het kleinste kamertje. Het is me een raadsel waar die van leeft eigenlijk.
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me had nog nooit van die beestjes gehoord en die deed meteen van iiieee baaaaaahhhhje gaat maar thuis eten
Je bloedquote:Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef Recce het volgende:
Ik zie een paar keer per jaar een zilvervisje in het kleinste kamertje. Het is me een raadsel waar die van leeft eigenlijk.
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die kleine lekkage van je afvoer
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zilvervisjes en zo zitten echt in elk huis
Neequote:Op maandag 23 mei 2022 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]Heb jij nog bed bugs meegenomen uit Thailand?
ik zou de rest van de nacht niet meer slapenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ben wel blij dat ik weer een redelijk beestjes vrij onderkomen nu heb. In thailand hoorde ik in de nacht soort van geritsel ofzo. Deed het licht aan. Zat het tafeltje naast het bed vol met grote rode mieren en van die mieren met vleugelsZat er een nest in die tafel man man man
Die zie je ook niet toch? Die komen in het donker pas tevoorschijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeDie heb ik gelukkig nog nooit in het echt gezien
mjaquote:Op maandag 23 mei 2022 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou de rest van de nacht niet meer slapen
Goed zoekenquote:Op maandag 23 mei 2022 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zie je ook niet toch? Die komen in het donker pas tevoorschijn.
Ik heb twee motten...quote:
Nee ik lees net dat ze dat ook kunnen aanvretenquote:
Omgquote:Op maandag 23 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ben wel blij dat ik weer een redelijk beestjes vrij onderkomen nu heb. In thailand hoorde ik in de nacht soort van geritsel ofzo. Deed het licht aan. Zat het tafeltje naast het bed vol met grote rode mieren en van die mieren met vleugelsZat er een nest in die tafel man man man
Ew.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
in m'n ouwe jas...quote:
in een oude jas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |