en dat is?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nu wat ik eraan kan doen, maar dat duurt een paar weken voor het gaat werken dus ik durf nog steeds geen thea's te kopen.
een monstera.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet welke plant het is, maar sommige kun je in water houden. Het kutte is alleen dat je ze er dan niet meer uit krijgt.
Als je een vaas of fles hebt die bovenin toeloopt, dan kun je daar later de wortels niet meer uit krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een monstera.
Hoe bedoel je dat je ze er niet uit krijgt ?
oh. Ja dat was ik voor. Ik heb hem nu in een brede vaas zitten.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een vaas of fles hebt die bovenin toeloopt, dan kun je daar later de wortels niet meer uit krijgen.
oh leukquote:Op maandag 23 mei 2022 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://nl-nl.bakker.com/(...)mLr_eKRoCsXYQAvD_BwE
Dit zou wel kunnen.
Mja zit nog best veel onderhoud aan hoor.. Dat water moet je regelmatig verversen en die wortels moet je afspoelen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:50 schreef CherryLips het volgende:
https://nl-nl.bakker.com/(...)mLr_eKRoCsXYQAvD_BwE
Dit zou wel kunnen.
ik ookquote:Op maandag 23 mei 2022 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heb alleen last van zilver visjes in huis.
Ja ik ook. Maar had laatst een hooiwagen op de wc zitten en die had er eentje gevangenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heb alleen last van zilver visjes in huis.
Ja en dat gaat niet als je de verkeerde vaas gebruiktquote:Op maandag 23 mei 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja zit nog best veel onderhoud aan hoor.. Dat water moet je regelmatig verversen en die wortels moet je afspoelen.
Ik heb er nog 1tje nu, maar die doet het ook niet denderend, ga ik ook afscheid van nemen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dat gaat niet als je de verkeerde vaas gebruikt
Maar ik begin er niet aan.
Ja, zit er ook aan te denken. Maar geen idee waar je dat moet spuiten. Weet niet waar de “bron” is.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookheb nu zo'n hg spray gekocht, dat werkt wel goed.
langs naden en kieren waar je ze vandaan ziet komenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zit er ook aan te denken. Maar geen idee waar je dat kort spuiten. Weet niet waar de “bron” is.
Achter de plintenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zit er ook aan te denken. Maar geen idee waar je dat moet spuiten. Weet niet waar de “bron” is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |