SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Mensen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In vorig huis hadden mn buren hun nieuwe garage goot op mijn waterafvoer aangesloten, zonder wat te overleggen terwijl ik op zee zat.
Waren behoorlijk gepikeerd dat ik aan belde dat ze een week hadden om het om te bouwen omdat ik het anders zou doen
Och, muggen heb ik toch al. Verdorie gestoken op m'n kaak.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben ook zo'n bak om regenwater in op te vangen, maar zodra er een paar dagen water in staat zit het vol muggen hier
stilstaand zoet water galorequote:Op maandag 23 mei 2022 10:30 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben ook zo'n bak om regenwater in op te vangen, maar zodra er een paar dagen water in staat zit het vol muggen hier
Sorry moest gniffelen, het genot van online winkelen inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2022 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had bij wehkamp kleding gekocht. En tevens bij zalando en aboutyou. Nu moest ik een pakje retour sturen. Maar die winkel, waar het afleverpunt is, is tergend draag. Althans; het personeel. Dus ik stond daar met wat dozen op m’n arm te wachten en ik had haast. Ik zal jullie het hersenloze doch grappige gesprek tussen de baliemedewerker en de klant besparen… maar na 10 min was ik eindelijk aan de beurt. Ik vroeg of er nog een pakje voor mij lag. Want dhl doet geen briefjes meer door de bus en ze bellen ook niet aan. Vet irritant. Dat was niet zo volgens de beste man. Dus ik ging naar huis. In mijn mail zag ik de volgende dag dag er een pakketje bij dat afhaalpunt lag. Maar ik moest dus werken die dag. De dag erna was het zondag, en de 4 dagen daarna had ik tevens dagdienst, en die winkel gaat om 17u dicht. Ik kon dus niet mijn pakje ophalen. Toen ik het eindelijk kon halen, was het volgens dhl retour gestuurd. Nu kreeg ik toch weer een code, een week later, dat er een pakje bij dat afhaalpunt lag. Dus ik check met moeite dat nummer. Want ik had niks besteld. ( dacht ik )… Bleken het toch die schoenen te zijn. ( zat alweer een week tussen ). Dus ik de dag er na, (afgelopen vrijdag) voor mijn werk naar dat afhaalpunt, krijg ik een pakje mee waar duidelijk geen schoenen in zaten. Thuis gekeken. Was het een t-shirt. Die miste kennelijk bij een bestelling die ik had gedaan, maar dat was me niet eens opgevallen. (Stom). Geen schoenen dus. Dus ik hij wehkamp gekeken.. zie ik dat ik moet betalen voor die schoenen die ik nooit heb gekregen. Dus ik heb ze retour gemeld. Want ja, ze waren 2 weken geleden teruggestuurd. Krijg ik de dag er na (zaterdag) een mail dat mijn pakket nog steeds bij dat afhaalpunt ligt. (What the FACK!) Dus ik ga straks die knuppel over de balie sleuren, en dan kijkt hij het facking magazijn maar even zes keer na, want ik ben dit echt zo zat.
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen.![]()
Niet dat ik denk dat een gat voor een ton zo'n enorme impact gaat hebben, maar eh.
O ja als ik er tijd voor heb ooit.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:32 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips had ik al gevraagd of je Moloch ging kijken
Ja, maar echt!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry moest gniffelen, het genot van online winkelen inderdaad
Het genot van dit soort zaakjes die hier geen tijd voor en zin in hebben en alleen op de gebruikelijke werktijden open zijnquote:Op maandag 23 mei 2022 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry moest gniffelen, het genot van online winkelen inderdaad
Da's gewoon een gare actie.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was ook zo'n pauper constructie die van die bunker rechts over de schutting kwam en heel lelijk er tussen gezwansd was.
Hier ook, althans.. niet de Swiss Post maar DPD belt hier ook niet aan, en dan heb je 50/50 kans dat er een briefje ligt.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar echt!
Ik vind het gewoon te bizar voor woorden. En dan te bedenken dat ik een aflever moment gekozen had en ook echt de hele dag thuis ben geweest. (Kluizenaar).
Ik vind het ook bizar dat je geen papiertje meer door de bus krijgt. Tenzij het bij de buren ligt.
Sommige bezorgers zetten het gewoon bij de deur. Al een paar keer gehad dat ze het neerzetten, aanbellen en wegrijden. Ik was boven, en zag ze nog net de straat uit rijden. Aso.
Oh, dat hebben we hier niet. Maar dat klinkt vreselijk!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
pakketpunten zijn zo pauper..
Wij hebben er hier een in een tokkie straat. Kan je alleen tussen 20 en 22 terecht*En je wordt door vlooien besprongen zodra je de voortuin in stapt
*als ze thuis zijn want dan zijn ze vaak ook nog eens weg.
Ik had stekjes van planten besteld afgelopen donderdag. Krijg ik op vrijdag eind vd dag mail dat volgens de transporteur (packs) m'n adres niet zou bestaan. Heb al denk ik 10x eerder bij die zelfde toko besteldquote:Op maandag 23 mei 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar echt!
Ik vind het gewoon te bizar voor woorden. En dan te bedenken dat ik een aflever moment gekozen had en ook echt de hele dag thuis ben geweest. (Kluizenaar).
Ik vind het ook bizar dat je geen papiertje meer door de bus krijgt. Tenzij het bij de buren ligt.
Sommige bezorgers zetten het gewoon bij de deur. Al een paar keer gehad dat ze het neerzetten, aanbellen en wegrijden. Ik was boven, en zag ze nog net de straat uit rijden. Aso.
Die monstera en syngonium gaan denk ik redelijk snel die potjes uit groeien.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had stekjes van planten besteld afgelopen donderdag. Krijg ik op vrijdag eind vd dag mail dat volgens de transporteur (packs) m'n adres niet zou bestaan. Heb al denk ik 10x eerder bij die zelfde toko besteld
Vervolgens zaterdag niks. krijg ik gisteravond laat in eens een mail dat mn zending geleverd is. Dus ik in mn brievenbus gaan kijken om 22.30. Zit het doosje daar idd in gevouwen en gepropt.
[ afbeelding ]
hoop dat ze er door rollen
Ja! Precies dat!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het genot van dit soort zaakjes die hier geen tijd voor en zin in hebben en alleen op de gebruikelijke werktijden open zijn
Het apotheek-effect.
Arme stekjes.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had stekjes van planten besteld afgelopen donderdag. Krijg ik op vrijdag eind vd dag mail dat volgens de transporteur (packs) m'n adres niet zou bestaan. Heb al denk ik 10x eerder bij die zelfde toko besteld
Vervolgens zaterdag niks. krijg ik gisteravond laat in eens een mail dat mn zending geleverd is. Dus ik in mn brievenbus gaan kijken om 22.30. Zit het doosje daar idd in gevouwen en gepropt.
[ afbeelding ]
ja idd.. Vooral zonder overlegquote:
En in praktijk interesseert ze dat geen hol.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Precies dat!
Can 9 tot 5. Dan zit zowat elk mens op het werk of nog in de file. :’)
En je mag het alleen zelf ophalen, want je moet je ID tonen. Dus ik kon ook niet even m’n moeder vragen of zo.
Bij de apotheek hebben ze vaak nog kluisjes. PostNL heeft hier bij de benzinepomp ook zo'n muur met kluisjes staan, voor ophalen en wegbrengen geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Precies dat!
Can 9 tot 5. Dan zit zowat elk mens op het werk of nog in de file. :’)
En je mag het alleen zelf ophalen, want je moet je ID tonen. Dus ik kon ook niet even m’n moeder vragen of zo.
Oooh, die buren.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja idd.. Vooral zonder overleg
Want burman had geen zin om z'n tuin over 15m open te laten graven. is zo een die twintig schroeven in z'n rug heeft, wel overal wat over te zeiken heeft (vooral bij anderen) en voor een duppie op de eerste rij ging zitten.
Z'n dochter van 45 woont ook nog thuis. Hij vond het maar normaal dat als ik op zee zat z'n dochter dr auto wel in mijn garage kon zetten.
Verder was het wel een leuk straatje
ja naja.. ik ben dus ook onregelmatig weg van huis. Dus ik zou ook zoiets om half twee voor iemands deur zettenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we hier niet. Maar dat klinkt vreselijk!
Wel een buurvrouw die laatst m’n pakketje aannam op maandag. Steeds niet thuis was, en ik dat cadeautje zondag nodig had voor een verjaardag. Dus ik heb zaterdag van ellende maar een briefje door de bus gedaan bij haar, dat ze het voor de deur mag zetten zodra ze thuis is. Omdat we het nodig hadden.
Ze had het om half 2 s’nachts voor de deur gezet….
Koekkoek.
Ik ga misschien vanavond maar misschien ga ik wel naar Dr strange 2. Even kijken waar ik meer zin in hebquote:
Eerst eens zien dat ze het gaan overlevenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die monstera en syngonium gaan denk ik redelijk snel die potjes uit groeien.
Ah nee wat sneu zeg!!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met Everything everywhere dinges schijnt ook goed te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond maar misschien ga ik wel naar Dr strange 2. Even kijken waar ik meer zin in heb
ja man, als ik uit de taxi stapte met mn tassen kwam de buuf ook al gelijk zeuren van dit is kapot dat moet je wat aan doen en je tuin ziet er niet uit en waarom liggen er nog steeds stenen in en dit en dat.quote:
Zolang de wortels goed zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerst eens zien dat ze het gaan overleven
plantje.nlquote:Op maandag 23 mei 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah nee wat sneu zeg!!
Waar heb je ze besteld trouwens?
Ik heb onlangs een afgebroken stengel ( rot kat) kunnen redden. Heb hem op de gok in een fles water gezet. En ben nu 2 maanden verder en hij heeft kei veel wortelen gekregen. Durf hem nu alleen niet in grond te doen, bang dat het breekt. Dus ze zwemt nog in een soort vaas.![]()
Ik ook, maar als je op maandag wat aanneemt en je bent heel de week weg, dan doe je zelf toch ff een briefje of zo? Of je neemt het niet aan inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja naja.. ik ben dus ook onregelmatig weg van huis. Dus ik zou ook zoiets om half twee voor iemands deur zettenMaar om die reden neem ik ook niks aan.
Ik heb hier het geluk dat de pakketbezorgers meestal de pakketjes voor de deur van de appartementen leggen als ze binnen kunnen. Dat is echt ideaal.
In een volgend huis ga ik iets van een pakketluik maken ofzo.
Ja die staat ook op de planning. Alleen even kijken wanneer ik daar tijd voor hebquote:Op maandag 23 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met Everything everywhere dinges schijnt ook goed te zijn.
Firestarter lijkt me wel intens kut.
Ik weet niet welke plant het is, maar sommige kun je in water houden. Het kutte is alleen dat je ze er dan niet meer uit krijgt.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah nee wat sneu zeg!!
Waar heb je ze besteld trouwens?
Ik heb onlangs een afgebroken stengel ( rot kat) kunnen redden. Heb hem op de gok in een fles water gezet. En ben nu 2 maanden verder en hij heeft kei veel wortelen gekregen. Durf hem nu alleen niet in grond te doen, bang dat het breekt. Dus ze zwemt nog in een soort vaas.![]()
ja ok, maar wat ik vooral merk aan de rest van mijn planten: zonlichtquote:
Thea's zijn niet zo van het zonlicht dacht ik. Wel van de luchtvochtigheid.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, maar wat ik vooral merk aan de rest van mijn planten: zonlicht
heb nooit direct zonlicht in huis. behalve hartje zomer vroeg in de ochtend.
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thea's zijn niet zo van het zonlicht dacht ik. Wel van de luchtvochtigheid.
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je op maandag wat aanneemt en je bent heel de week weg, dan doe je zelf toch ff een briefje of zo? Of je neemt het niet aan inderdaad.
Ik heb ook aan zo’n pakketbus gedacht. Maar dat is wel echt een heel ding in de voortuin…
quote:Op maandag 23 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thea's zijn niet zo van het zonlicht dacht ik. Wel van de luchtvochtigheid.
Zo'n luik voor vondelingen.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee ik denk aan een pakketluik. Een luik/deur in een poort/schutting. Zodat het gelijk 'binnen/droog' ligt. maarja , werkt niet in rijtjeshuizen.
Ik was er fan van. Tot de spintplaag van 2017.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb een andere calathea en die doet het enorm goed. Dat is ook het enige stekje wat er door lijkt te rollen.
ik heb met post nl nooit problemen. DHL is wel wat slechter vind ikquote:Op maandag 23 mei 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar echt!
RIP.quote:Op maandag 23 mei 2022 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er fan van. Tot de spintplaag van 2017.
Kom je na drie weken thuis en ligt er een dooie baby in dat luik, onder de pakketjes.quote:
#rip #neverforgetquote:Op maandag 23 mei 2022 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er fan van. Tot de spintplaag van 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |