Dat is niet zo aardig van ze.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
zag net een filmpje van een moord hier in rotterdam vannacht. Persoon doodgeschoten op straat en de dader rent went en wrdt opgepikt door een auto. De politie heeft later een uitgebrande auto gevonden.
Het is gefilmd vanuit een woning in die straat en online gezet
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaalquote:Op maandag 23 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele kwollectie?
Hoe was de verjaardag?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft 2 auto's en ik 1. Ik doe gewoon normaal
Ja ga ook niet zwemmen. ben kapotquote:Op maandag 23 mei 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met beentjes omhoog liggen.
oh das nicequote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijke nacht gehad![]()
Aan één ruk acht uur doorgeslapen
Lekkerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jij ook al, zo fijn is datquote:Op maandag 23 mei 2022 09:27 schreef datismijnmening het volgende:
8 uur slapen? Wat is dat?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook al, zo fijn is dat
Loop nog steeds te geeuwen als een malle.
Hopelijk elke nacht weer acht uur slapen
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets wat ik afgelopen nacht gedaan heb
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplaktquote:Op maandag 23 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht met het rolluik omlaag geslapen, misschien is het toeval, misschien helpt het dat het nu donkerder is in de slaapkamer. Eigenlijk moet ik dan ook nog iets voor het raampje boven de deur doen.
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
Perfect voor mijn zolderkamerquote:Op maandag 23 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vorige week raamfolie op mn bovenlicht geplakt
https://www.raamfolieonline.nl/Verduisteringsfolie-Aslan-DFP25
100% verduisterenden het is wit aan beide zijden. Dat zie je niet veel bij raamfolies.
zo'n strook van 50cm is prima voor een bovenlichtquote:Op maandag 23 mei 2022 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat zou wel mooi boven de deur kunnen.
Ik was specifiek op zoek naar beide zijden wit. Meestal heb je 1 zijde wit andere zijde andere kleur of alu folie kleurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |