Dan was ik er na jou. In juli of augustus 2020.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij is t echt. op de dag af 2 jaar geleden
Krijg al meer buikpijn bij de gedachte aan etenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga zo nog wat wafels met slagroom en aardbeien eten
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg al meer buikpijn bij de gedachte aan etenMaar smakelijk
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb het halve weekend geiten en eenden en ganzen filmpjes zitten kijkenkom maar op met die lap grond
Nom nom!quote:Op zondag 22 mei 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Enorme schnitzel met friet in oostenrijk, en net cheesecake nog thuis.
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Enorme schnitzel met friet in oostenrijk, en net cheesecake nog thuis.
quote:Op zondag 22 mei 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb het halve weekend geiten en eenden en ganzen filmpjes zitten kijkenkom maar op met die lap grond
net nog zonder slagroom gegetenquote:Op zondag 22 mei 2022 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga zo nog wat wafels met slagroom en aardbeien eten
Wil je nog iets kwijt over je gerrie?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de rest van de dag was verder niet relevant voor hier want er kwam geen eten bij kijken.
Nee dankjequote:Op zondag 22 mei 2022 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over je gerrie?
https://www.volkskrant.nl(...)-niet-boos~bf3791ab/quote:Op zondag 22 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Noteert: Kwiwigerrie geen bijzonderheden.
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.quote:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.
Wat een mooi verhaalquote:Op zondag 22 mei 2022 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-niet-boos~bf3791ab/
Wat anders?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zou willen zeggen dat ik geen eten ga kopen maar dan lieg ik.
Ja, het Drentsequote:Op zondag 22 mei 2022 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tradities zijn er om te eren. Speel je dan ook het volkslied?
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar
Ik reed gisteren langs je hometown![]()
Wel met 130 km/h
Hoop niet dat de schoen terugzwaait, zal er raar uitzien op de snelwegquote:Op zondag 22 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zat waarschijnlijk op een stoomboot, anders had ik wel even gezwaaid naar de schoen
De cavia op de hoedenplank zwaait wel toch?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop niet dat de schoen terugzwaait, zal er raar uitzien op de snelweg
omdat het eindelijk winter wordtquote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo wordt het volgende week maar 15 graden.
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacaturesquote:Op zondag 22 mei 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Organiseren ze een borrel voor personeel. 2100. Terras vol. Niet genoeg sluiters dus voorlopig niet klaar
En dan komt de eigenaar ook nog uitgebreid eten waardoor we voorlopig niet klaar zijn
Checkquote:Op zondag 22 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaalGeboren in Györ, daar heb ik ook gewoond.
Lijkt ook een beetje op een interview dat ik ooit zelf heb gemaakt
Ja het is zo onvriendelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.nationalevacaturebank.nl/vacatures
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je ooit werk vinden, waarover je niet dagelijks gaat klagen??
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cavia op de hoedenplank zwaait wel toch?
Is niet te hopen voor ons.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alles beter dan 40 gradenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Vast nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gewoon helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen wel opeens weer 25 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet op een maandag.
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....quote:
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....
Morgen iedereen ziek, ballie 18 uur aan een stuk werken voor drie man en nog geen dank je wel kan eraf. Op naar de Schijt & Stront maar weer.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Personeel wat vrij was vandaag zit nu aan de borrel![]()
Echt wat een gierigheid. Ga dan een paar uur eerder dicht
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteelquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Loonsverhoging vragenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteel
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?
Genoeg andere plekken waar je zo aan de slag kuntquote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
”Don’t call us, we’ll call you”quote:Op zondag 22 mei 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat was de reactie?
"Ik kom er op terug?"
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaanquote:Op zondag 22 mei 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.
Zwangerschapsverlof.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaan
last van de middernachtzon?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Rolluik maar weer omlaag gedaan. Eens zien of ik nu wel door kan slapen
Een rubriek waar ze artikelen schrijven over onderwerpen waar ze geen artikelen over schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu.nl vind het ook onzin
https://www.nu.nl/over-nu(...)jn-via-injectie.html
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooow, caafvoeder van 29,99 ineens naar 34,95
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraïne.quote:
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden isquote:Op zondag 22 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraïne.
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden is
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werkenquote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werken
Ja doen ze ook met schapen dus een caaf kan dat ook bestquote:Op zondag 22 mei 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.quote:Voor maandag 9:00 uur besteld. Binnen 1-4 weken besteld & verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |