gehakt. En misschien is broccoli ook wel AARGH NIET WURGENquote:Op zondag 22 mei 2022 17:33 schreef mschol het volgende:
iemand nog iets creatiefs (en lekkers) voor op/in een taco?
moet nog wat creme fraise halen dus kan nog wel wat extra halen
Is ook de beste instelling..quote:Op zondag 22 mei 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wist dat er de kans was dat er zou gebeuren wat er de afgelopen 10 jaar gebeurd is. Maar goed, we moeten nog even. Misschien swingt het wel helemaal de andere kant op. Anyway, I don't care
Oh jawel hoor, maar kan niet alles bijhouden. Engeland boeit gewoon niet zo. Wacht op Utrecht - Vitesse straks. Vitesse - Utrecht weet ik veel.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Karzai het volgende:
Spannend in engeland city achter liverpool gelijk, maar er zitten hier geloof ik niet zoveel voetbal fans![]()
hmm kijk liever goed voetbal danquote:Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar kan niet alles bijhouden. Engeland boeit gewoon niet zo. Wacht op Utrecht - Vitesse straks. Vitesse - Utrecht weet ik veel.
Ik zou niet weten welke nietbetaalzender het sowieso uitzendt.quote:
@Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
Zag gister mooie beelden van de achterhoek, misschien daar een weekendje naartoe, nooit geweest
Heerlijk dat zoek ikquote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensen
ja was lachenquote:Op zondag 22 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Dr_Flash en ik hebben daar ooit een BBQ meet gehad. Echt in een gehucht met met meer koeien dan mensen
Arm Schaap. die Scholquote:Op zondag 22 mei 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort velderwtjes. We keep it cool, you get the best?
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Ik ben zo vrij om me hier niet druk over te maken. Ik ben al hysterisch genoeg van mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Op landelijk nieuws. Groot paniek op Kaatsheuvel, mensen zouden massaal geprikt worden met een injectienaald, wat uiteraard een mooi staaltje massahysterie is.
Zes mensen lees ik net.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Alcohol?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel gezopen. Bij mij hebben ze gister ook iets in mijn drinken gedaan.
fristiquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze alcohol in je drinken gedaan? Of iets anders?
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lopen is geen feest :p. Zelfs niet met zon sok
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lopen is geen feest :p. Zelfs niet met zon sok
Was gister ook in het nieuws dat dit in het uitgaansleven zou gebeuren, zijn nog geen bewijzen voor gevonden in heel Europaquote:
Liverpool moet nog even beetje zijn best doen.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
oei oei city verspeelt het kampioenschap, zuur voor ze
ja het is nog niet verlorenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liverpool moet nog even beetje zijn best doen.
Haalt het echter niet bij ovenfriet.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:35 schreef Karzai het volgende:
bak nu die dunne franse patatjes in de pindaolie, snel klaar en toch lekkerder dan ovenpatat
En er vlogen drie ganzen door de lucht.quote:
Ja met die gore vette belg met dat lelijke gebitquote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die gore vette belg met dat lelijke gebit
oh ik ook hoor, maar niet meer per schipquote:Op zondag 22 mei 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop er nog weleens heen te gaan anders hoor
Ik ook. Tevens voor het eerstquote:Op zondag 22 mei 2022 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
2 jaar geleden vertrok ik voor het laatst van Svalbard
[ afbeelding ]
nee hehe DUURTLANGquote:Op zondag 22 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik ook hoor, maar niet meer per schip
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wij waren er niet tegelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |