Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan nietquote:Op zondag 22 mei 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over mijn werk hoor je me zelden klagen. De meeste klachten heb ik over mezelf....
Morgen iedereen ziek, ballie 18 uur aan een stuk werken voor drie man en nog geen dank je wel kan eraf. Op naar de Schijt & Stront maar weer.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Personeel wat vrij was vandaag zit nu aan de borrel![]()
Echt wat een gierigheid. Ga dan een paar uur eerder dicht
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteelquote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind het echt onvriendelijk. Mijn andere collega's trouwens ook. Organiseer het dan niet
Loonsverhoging vragenquote:Op zondag 22 mei 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, jezelf laten horen dan, het is niet alsof het werk niet voor het oprapen ligt momenteel
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nu je eigen collega’s bedienen?
Genoeg andere plekken waar je zo aan de slag kuntquote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is al gevraagd. Niks meer over gehoord
”Don’t call us, we’ll call you”quote:Op zondag 22 mei 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wat was de reactie?
"Ik kom er op terug?"
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaanquote:Op zondag 22 mei 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn leidinggevende heeft het al tegen de bedrijfsleidster gezegd. Maar de baas zit mijn zijn vrienden dus nu zegt ze er niks van.
Zwangerschapsverlof.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik zou aan het einde van je dienst linea recta naar huis gaan
last van de middernachtzon?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Rolluik maar weer omlaag gedaan. Eens zien of ik nu wel door kan slapen
Een rubriek waar ze artikelen schrijven over onderwerpen waar ze geen artikelen over schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu.nl vind het ook onzin
https://www.nu.nl/over-nu(...)jn-via-injectie.html
quote:Op zondag 22 mei 2022 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wajooow, caafvoeder van 29,99 ineens naar 34,95
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraīne.quote:
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden isquote:Op zondag 22 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat komt natuurlijk ook uit Oekraīne.
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de graanprijs gaat nog meer stijgen omdat China het aan het hoarden is
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werkenquote:Op zondag 22 mei 2022 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs gaan maar op een rantsoen van gras.
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gewoon bij de gemeente in de plantsoendienst zodat ze hun eigen voer bij elkaar kunnen werken
Ja doen ze ook met schapen dus een caaf kan dat ook bestquote:Op zondag 22 mei 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee, gewoon een berm afzetten, caafs erin, vreten ze binnen een uur wel kaal.
Ik vind dit niet echt zo snel, maar ik ben dan misschien wel een beetje verwend.quote:Voor maandag 9:00 uur besteld. Binnen 1-4 weken besteld & verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |