abonnement Unibet Coolblue
pi_204879506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 07:19 schreef Newone82 het volgende:
Update TS, al binnen??
De telefoon wordt als het goed is vandaag nog bezorgd door DHL. IK heb de aanbieding ff bekeken op Bol.com maar dat geldt alleen voor de zwarte variant, de witte en andere kleuren zijn meteen weer een stuk duurder en komen op ¤332,- pst. uit en laat ik nu net een witte besteld hebben via Amazon aangezien ik absoluut géén zwart toestel wilde hebben. Dan ben ik dus nog stééds voordeliger uit via Amazon.de en heb ik voor hetzelfde bedrag híer na aftrek van de korting in Duitsland wél een wit exemplaar in handen voor dezelfde prijs waar ik hier alleen een zwarte kan krijgen. Verder lees ik alleen wat over de cashback actie zodra je de 256GB variant aanklikt, bij de 128GB wordt die niet genoemd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Garfield1985 op 27-05-2022 14:28:04 ]
pi_204881786
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 12:14 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
De telefoon wordt als het goed is vandaag nog bezorgd door DHL. IK heb de aanbieding ff bekeken op Bol.com maar dat geldt alleen voor de zwarte variant, de witte en andere kleuren zijn meteen weer een stuk duurder en komen op ¤332,- pst. uit en laat ik nu net een witte besteld hebben via Amazon aangezien ik absoluut géén zwart toestel wilde hebben. Dan ben ik dus nog stééds voordeliger uit via Amazon.de en heb ik voor hetzelfde bedrag híer na aftrek van de korting in Duitsland wél een wit exemplaar in handen voor dezelfde prijs waar ik hier alleen een zwarte kan krijgen. Verder lees ik alleen wat over de cashback actie zodra je de 256GB variant aanklikt, bij de 128GB wordt die niet genoemd.
Laat weten hoe die bevalt!
pi_204893436
Hoe bevalt die garfield?
pi_204897932
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 20:09 schreef Newone82 het volgende:
Hoe bevalt die garfield?
Toestel vanmiddag ontvangen, werkt fijn. Alles was lekker snel gesynchroniseerd met die applicatie van Samsung van het oude naar het nieuwe toestel. Kon ook meteen de upgraden naar Android 12 uitvoeren. Morgen eens lekker uitpluizen wat er allemaal mee mogelijk is, schijnt propvol met nieuwe functies te zitten.
pi_204898771
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 01:37 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Toestel vanmiddag ontvangen, werkt fijn. Alles was lekker snel gesynchroniseerd met die applicatie van Samsung van het oude naar het nieuwe toestel. Kon ook meteen de upgraden naar Android 12 uitvoeren. Morgen eens lekker uitpluizen wat er allemaal mee mogelijk is, schijnt propvol met nieuwe functies te zitten.
Mooi man. Top dat mijn advies je heeft geholpen!
pi_204913906
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:41 schreef Garfield1985 het volgende:
Ik ben in de markt voor een nieuwe smartphone, mijn richtprijs is ongeveer ¤300,- ~ ¤350,- euro.

Sws 5G is een vereiste en hoewel vrijwel elke smartphone het anno 2022 toch zou moeten hebben, NFC is onontbeerlijk. Gek genoeg heeft mijn huidige telefoon, een Realme 5 Pro, dat er nog niet op zitten en daar kwam ik op een vervelende manier achter toen ik een voertuig online wilde overschrijven via de site van de RDW. Verder staan zaken zoals snelladen, een 90 of 120Hz scherm, een fatsoenlijke accu capaciteit en Android 12 of iig een upgrade op korte termijn hiernaar op mijn shortlist.


Ik heb de volgende types bekeken;

- Xiaomi POCO X4 PRO 5G 256GB

- SAMSUNG Galaxy A33 5G 128GB

- Samsung Galaxy M52 5G

- OnePlus Nord CE 5G 8GB RAM 128GB

Maar wellicht hebben jullie nog een beter alternatief dan de hierboven genoemde types?
Heb je het merk Alcatel al eens aandacht geschonken?
Ik heb al jaren niks anders, goedkope prijs en ik merk geen kwaliteitsverschil met andere gebruikers.
Het is alleen geen A-merk waar je voor de naam betaald.
pi_204913949
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:50 schreef Werkman het volgende:

[..]
Heb je het merk Alcatel al eens aandacht geschonken?
Ik heb al jaren niks anders, goedkope prijs en ik merk geen kwaliteitsverschil met andere gebruikers.
Het is alleen geen A-merk waar je voor de naam betaald.
Alcatel 😂Hij heeft al juist gekozen voor de bazen A52S
pi_204944151
En @Garfield1985

Hoe is die een week later?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')