quote:Op zondag 22 mei 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de Plus krijg je 50 % rente op de koopzegels.
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euroquote:Bij elke euro aan boodschappen* koop je voor 2 cent een PLUSpunt
Met 200 PLUSpunten is je spaarkaart vol (kosten 4 euro)
Lever je volle spaarkaart in en ontvang 6 euro contant
Zo heb je supersnel 2 euro verdiend!
Nou dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Duurt alleen wel 5x zo lang, bij de AH is het 10 cent per euro(en met de premium dus 20)
en datbia de enige huisarts in de praktijk?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en datbia de enige huisarts in de praktijk?
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pas na volgende week. Blijkbaar hele week gesloten voor vakantie
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja jezus, is er geen vervanger? Is het alleen met lopen of ook zo?
Ja, da’s toch niet goed, balliequote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Wat heb je dan? Welke klacht?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het niet erg genoeg vonden voor vervanger want kon geen afspraak maken.
Het is nu constant maar dat is omdat ik zoveel heb gelopen ook. Loop nu wat mank :p![]()
maar in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad ondanks dat ik las dat het met warm weer juist veel erger kan zijn
Sjezus overdrijf het ffquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet goed, ballieStraks blijk je iets ernstigs te hebben.
Een spatader diep in mijn been. denk dat het tegen een spier drukt ofzo en dat het daarom zon pijn doetquote:
toen met die echo was het een ronde verdikking wat alleen pijn deed als ik er op drukte maar dat zijn we nu wel voorbijquote:Op zondag 22 mei 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet geen risico’s nemen met je lichaam
Oh spatader, tja hoeven ze je niet snel voor te zien, komt gewoon op lijst operatie even dichtschroeien.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spataderquote:Op zondag 22 mei 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben paar maanden terug al voor echo geweest voor dit in erasmus.. Maar toen was het niet zo groot. het is een spatader
Het ergste geval is een open beenquote:Op zondag 22 mei 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik weet niet wat er allemaal kan gebeuren met een spatader
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ergste geval is een open been
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef bitterbal het volgende:
heb wel weer de vorm van mijn voeten terug
nee. ja had die opgezwollen voeten maar dat waren beide.quote:Op zondag 22 mei 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet ook gelijk aan trombose denken. Je been is niet rood en dikker dan normaal?
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |