goede taillequote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Dat zie je niet constant dus geen probleem meequote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Navel ok maar voor de rest niet, beetjes vies.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 22 mei 2022 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Navel ok maar voor de rest niet, beetjes vies.
Boeit me nietquote:Op zondag 22 mei 2022 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat om de dermal piercings
Piercingsquote:Op zondag 22 mei 2022 00:05 schreef mschol het volgende:
sowieso snap ik de drang van, voornamelijk vrouwen maar er zijn ook mannen die dat doen, overal in het lichaam maar gaatjes in te prikken en er een object doorheen te steken, bah
Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil m'n derde helix eigenlijk wel weer terug, maar verder zit het me wel best zo.quote:
inktplaatjes net zo hoor..quote:Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Zooo mee eens![]()
Zelfde met inktplaatjes, maar goed dat mag iedereen gelukkig zelf beslissen
Goed! Net terug van soort van bandjes kijken.quote:
Gewoon weer low waist in modequote:Op zondag 22 mei 2022 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onpraktisch, die dermals zitten op een rotplek zodra je een broek aantrekt.
krijg er beetje deze vibe bijquote:Op zondag 22 mei 2022 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nooo, da's een rampmode voor heupen als de mijne.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon weer low waist in mode![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook tof maar ik blijf daar sowieso achter hangen ofzo
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
Nee, je moet deze vibes krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
krijg er beetje deze vibe bij
[ afbeelding ]
in disney ben ik ook wandelende kleurplaten tegen gekomen, nog net niet viltstiften gaan uitdelen aan de kinderenquote:Op zondag 22 mei 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij sommigen past het wel hoor, maar ik zie soms dingen voorbij komen man3![]()
Plaatjes.quote:Op zondag 22 mei 2022 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
inktplaatjes net zo hoor..
en ik wil echt niet zeggen dat een kleine tattoo of oorbelletje lelijk is maar men draaft te vaak door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |