I know, daarom heb ik hem er ook instaan, en heb daarnaast Koulibaly erbij gehaald. Das ook wel een upgrade tov Skriniar.quote:
Hybride!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
I know, daarom heb ik hem er ook instaan, en heb daarnaast Koulibaly erbij gehaald. Das ook wel een upgrade tov Skriniar.
Nu zit ik alleen nog te twijfelen tussen Vlahovic (hij is wat clunky, maar ik kon ook goed overweg met Giroud dus hij is het proberen waard) of Immobile (met z'n gouden kaart lukte zelfs in divisie 9 niets met hem) of Tonali (heb z'n fantasy 92 al)....
Kan helaas Dybala niet meer betalen door koulibaly voorlopig
-Edit-
Upgrade klaar, staat nu zo :
41212(2)
Handanovic (92)
Cuadrado (93) - Koulibaly (95) Chiellini (92) - Emerson (91)
Kessie (93) - Brozovic (94) - Tonali (95)
Pellegrini (92)
Immobile (96) - Martinez (92)
Op de bank:
Raspadori (90)
Karsdorp (92)
Perisic (92)
McKennie (89)
Rafa (92)
Best (94)
Zanetti (93)
Met Emerson is het hybrid idd, maar das te overkomenquote:
Die is een sbc ingegaan al een paar maanden terugquote:
Watquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die is een sbc ingegaan al een paar maanden terug
Goed punt, kan er niks van. Ik gooi ook meestal mijn spelers met een waarde van 500k in een SBC.quote:
Ja heb Raspadori ook geprobeerd is veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goed punt, kan er niks van. Ik gooi ook meestal mijn spelers met een waarde van 500k in een SBC.
Het is geen hybride met 1 andere speler van 1 competitie maakt ook niet uit verder natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Met Emerson is het hybrid idd, maar das te overkomen![]()
Kan geen Theo tots betalen en Alex Sandro is echt een stuk minder goed, dus dan maar the next best thing![]()
En technisch gezien was het met Zanetti al een hybrid
Wanneer je een speler met een waarde van 500k in een SBC gooit, ben je niet goed bij je paasei. Boeit me niet hoe jij het spel wil spelen, maar voor 58k koop je Lafont als je in de knoei komt met je rating voor de SBC. Zou willen dat ik jouw packluck had, had beter besteed geweest aan iemand die enigzins een idee heeft hoe het spelletje werkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
Blijf het raar vinden dat er zoveel commentaar komt op een videospelletje dat ik speel zoals ik wil
Als je het niet bevalt dan reageer je toch niet en hou je je gewoon bezig met je eigen spelletje
Die zogenaamde grapjes beginnen ook bloedirritant te worden, dus graag kappen daarmee.
Ik heb toch ook geen commentaar op hoe jullie spelen.
Okquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer je een speler met een waarde van 500k in een SBC gooit, ben je niet goed bij je paasei. Boeit me niet hoe jij het spel wil spelen, maar voor 58k koop je Lafont als je in de knoei komt met je rating voor de SBC. Zou willen dat ik jouw packluck had, had beter besteed geweest aan iemand die enigzins een idee heeft hoe het spelletje werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |