quote:
MOrguh herenquote:
Wat is een NAS?quote:Op zondag 22 mei 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn huidige NAS begon een beetje vol te raken.
Een apparaat met harde schijven, aangesloten op een computernetwerk, waar je je documenten op kunt slaan.quote:
Hey GGquote:Op maandag 23 mei 2022 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een apparaat met harde schijven, aangesloten op een computernetwerk, waar je je documenten op kunt slaan.
Die Synology DS216+|| met 20TB, genoemd in een post hierboven, dat is een NAS (Network Attached Storage).quote:Op maandag 23 mei 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG![]()
Thnx, had er nog nooit van gehoord
Wat je kunt proberen is naar Settings -> Accounts -> Manage my Microsoft Account.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens in Windows is een optie om al je wachtwoorden te zien, weet iemand zo waar, kom er niet op
Ben aan het pielen om mail op mijn telefoon in te stellen maar geen van de wachtwoorden die ik gebruik werkt![]()
Even spieken dus
Een Windows wachtwoord aanpassen via mijn KPN?quote:Op maandag 23 mei 2022 07:24 schreef Rafeiro het volgende:
Heb het wachtwoord via mijn KPN maar aangepast
Wel suf, maar het werkt
Het wachtwoord van de e-mail.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Windows wachtwoord aanpassen via mijn KPN?
Ah, juist.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:26 schreef Rafeiro het volgende:
Maar 63 ongelezen e-mails, op de PC 2.175
[..]
Het wachtwoord van de e-mail.
Al 2 op, nu aan de Mullermilkquote:Op maandag 23 mei 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, juist.
Dan is het nu tijd voor een lekkere kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |