Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?quote:
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar slaat dit op als ik vragen mag?
Geen idee, leg deze zin eens uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Doe lief. Sfeer dit dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Stiekem een hoop onzekerheid denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee leg het maar eens uit dat zielige gedoe.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.
Ik mag niet stoken maar alsquote:
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Hihi neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Blocken is voor Pussy’squote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Naah ze is echt niet simpel en je spreekt jezelf tegen en als ik dat zie met drankjes op dan is da zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Bedankt hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Soms is het hier gewoon erg duidelijk hier waarom mensen al lange tijd vrijgezel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |