Bedankt hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Soms is het hier gewoon erg duidelijk hier waarom mensen al lange tijd vrijgezel zijn.
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kan ook zijn dat je een iets te dikke kont hebt natuurlijk.
Ja maar daar kijk je ook niet voor je plezier naar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloor
Ah ok. Wat je dus gewoon nooit hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://clip.cafe/kids-1995/no-loose-a-goose-pussy/
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar kijk je ook niet voor je plezier naar.
Prima samenvatting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.
Wat heb ik nu weer voor iets gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://clip.cafe/kids-1995/no-loose-a-goose-pussy/
En dat na z'n spin.quote:
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?quote:
Check.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloor
Dit komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Heb je die film nooit gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer voor iets gezien?
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien?![]()
Die hoofdpersoon is een nogal trage, ik denk ook autistische, jongen die er een sport van maakt maagden te scoren. Zonder condoom.
Op het einde vd film schijnt ie aids te hebben.
Wel in de geest van de 90squote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien?![]()
Die hoofdpersoon is een nogal trage, ik denk ook autistische, jongen die er een sport van maakt maagden te scoren. Zonder condoom.
Op het einde vd film schijnt ie aids te hebben.
Huh? Praat Nederlands met me.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.quote:
M'n provider is het enige wat simpel is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Was een tijdje ontevreden maar de laatste weken zie ik er weer erg knap uit. Krijg ook steeds “the eye” als ik in de stad loop van allerlei vrouwen.
Maar ik zie er altijd beter uit in het voorjaar/zomer
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Was een tijdje ontevreden maar de laatste weken zie ik er weer erg knap uit. Krijg ook steeds “the eye” als ik in de stad loop van allerlei vrouwen.
Lekker shinen danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Met een forsere kont verdien je nu eenmaal wat minder dan met een kleine bips en kun je ook wat minder leuke mannen in je bedstede krijgen, so be it, kan het leven nog wel leuk zijn hoor.quote:
Misschien staat je gulp steeds openquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Nah, gewoon dik hier. Maar de enige wier mening me écht boeit, houdt van squishy, dus eh.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
geen idee, heb enkel oog voor baequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg jij vaak "the eye" in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |