Wat is er mis met de appeltaart van Dudok?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Collegas zweren bij de Appeltaart van Dudoc
Blikappelsquote:Op maandag 20 juni 2022 14:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de appeltaart van Dudok?
Ik heb ooit een keer in een restaurant iets van een kipstoof ofzo gehad. En die smaakte precies zoals de bouillon in mijn eigen kruidenkastjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Veel horeca maakt het eten nogal zout, als je dat niet doen klagen er veel mensen dat het eten flauw is, terwijl er zout op tafel staat. Blijkbaar zijn veel mensen het gewend erg zout te eten. Prefab zoals bliksoep en k&K producten zijn mij ook altijd nogal zout.
Ik vond Bregje of Bij Harrie e.d. juist prima kwaliteit voor de prijs. Bij Bregje was paar jaar geleden 15¤ voor 3 gangen maaltijd en kwalitatief stuk beter dan de Beren.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:28 schreef NoCigar het volgende:
Overigens is volgens mij Proeflokaal Bregje nog een stuk slechter dan de Beren. Het zijn allebei plaatsen voor mensen die niet van eten houden, de reizigers etc. uitgezonderd.
iWan*us?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Helaas is die term nogal onderhevig aan inflatie. Nederland krijgt wat het verdient, zolang de klant geen hoge eisen stelt gaat het niet beter worden, en millenials zie ik daar niet het voortouw in nemen, die menen dat een chique hamburger "hout quisiene" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |