CarOS, lijkt me een prima idee, laat Audi etc zich focussen op Autos maken, want eerlijk, de SW van Autobouwers OSen lopen echt jaren achterquote:Op maandag 6 juni 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
CarPlay nog wel benieuwd naar eigenlijk. Dat lijkt ook jaren bijna hetzelfde![]()
Edit: Apple neemt heel je auto over
Oh dit komt pas vanaf eind 2023.
VW met de ID3, ID4 etcetera om te janken. Toyota hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
CarOS, lijkt me een prima idee, laat Audi etc zich focussen op Autos maken, want eerlijk, de SW van Autobouwers OSen lopen echt jaren achter
Ben niet onder de indruk van wat Audi levert.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
VW met de ID3, ID4 etcetera om te janken. Toyota hetzelfde verhaal.
Maar ik zie Audi en andere hoger segment merken staan
Kan zeker beter ja, alleen kan het ook flink slechterquote:Op maandag 6 juni 2022 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ben niet onder de indruk van wat Audi levert.
Je moet het Apple nageven, niet altijd overal de eerste mee, maar als ze iets leveren is er tamelijk goed over nagedacht.quote:
Ik gebruik CarPlay dagelijks maar telkens bij een nieuwe iOS update (bijv de laatste 15.5) blijft ie weer langer verbinden dan normaal. Toch geregeld wel wat probleempjes mee, ben benieuwd wat ze gaan doen in de toekomst.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
CarPlay nog wel benieuwd naar eigenlijk. Dat lijkt ook jaren bijna hetzelfde![]()
Edit: Apple neemt heel je auto over
Oh dit komt pas vanaf eind 2023.
Dat mag inderdaad echt beter. Ik weet nog wel dat mijn vader in zijn Golf ook telkens problemen had.quote:Op maandag 6 juni 2022 20:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik gebruik CarPlay dagelijks maar telkens bij een nieuwe iOS update (bijv de laatste 15.5) blijft ie weer langer verbinden dan normaal. Toch geregeld wel wat probleempjes mee.
Niemand een idee?quote:Op donderdag 2 juni 2022 23:31 schreef Lyzio_NL het volgende:
Waarom blijven er rode berichtbolletjes bij apps staan als ik de berichtgeving daarvoor uit heb gezet op de iPad?
De prijs...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:12 schreef KingRoland het volgende:
ze vergeleken de m2 met de m1, maar wat is het verschil dan met m1 pro?
Als je kijkt naar mee prijs van de M2 MacBook Pro is de 14“ MacBook met de M1pro een goede dealquote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:12 schreef KingRoland het volgende:
ze vergeleken de m2 met de m1, maar wat is het verschil dan met m1 pro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |