Dit moet je niet willen nee lolquote:Op maandag 6 juni 2022 19:33 schreef JohnBercow het volgende:
En toen stond ineens je dickpick in een shared library
CarOS, lijkt me een prima idee, laat Audi etc zich focussen op Autos maken, want eerlijk, de SW van Autobouwers OSen lopen echt jaren achterquote:Op maandag 6 juni 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
CarPlay nog wel benieuwd naar eigenlijk. Dat lijkt ook jaren bijna hetzelfde![]()
Edit: Apple neemt heel je auto over
Oh dit komt pas vanaf eind 2023.
VW met de ID3, ID4 etcetera om te janken. Toyota hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
CarOS, lijkt me een prima idee, laat Audi etc zich focussen op Autos maken, want eerlijk, de SW van Autobouwers OSen lopen echt jaren achter
Ben niet onder de indruk van wat Audi levert.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
VW met de ID3, ID4 etcetera om te janken. Toyota hetzelfde verhaal.
Maar ik zie Audi en andere hoger segment merken staan
Kan zeker beter ja, alleen kan het ook flink slechterquote:Op maandag 6 juni 2022 19:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ben niet onder de indruk van wat Audi levert.
Je moet het Apple nageven, niet altijd overal de eerste mee, maar als ze iets leveren is er tamelijk goed over nagedacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |