Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.quote:
op naar de palingbeestjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje later glijd je dan lekker als vrije gerrie door de riolen van Rotterdam, beetje woeiiiiiii te roepen.
En dan noem je haar Blondy?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tussending, eentje die soms ook een dagje alleen kan zijn, alhoewel ik aan het proberen ben om huisdieren op kantoor te promoten, eentje die me vertederd is eigenlijk al goed, misschien wel gewoon een ouderwetse Duitse Herder, dat dubbele (zachtaardig en voor de duivel niet bang) in hun karakter staat me wel aan.
Reken ik ook goed.quote:
was je in een all you can eat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed, had ook nog wat andere dingen erbij besteld
Aaawquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben echt een beetje sip nu ik weer thuis ben
denk dat ik naar de sumo ga in de markthall, die was vorige keer best oke.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me dan wel wat voor je, super sushi tent hier, de zon schijnt altijd en het is er Bourgondisch rustig, ik slaap links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |