Voor de kinderkamer?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 16 euro fooi gegeven die mensen
Even wat rustiger aan doen klinkt echt niet als Ygritte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens voor ‘langere’ tijd waarbij dat dan af en aan een weekje is of zo. Meestal teken dat ik eeeeecht rustiger aan moet doen en meer moet slapen.
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens voor ‘langere’ tijd waarbij dat dan af en aan een weekje is of zo. Meestal teken dat ik eeeeecht rustiger aan moet doen en meer moet slapen.
Ja, dat is een beetje moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat rustiger aan doen klinkt echt niet als Ygritte.
Sowieso oogaids.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...
quote:
LTVDK Uitstraling Bal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem LTVDK gaat noemen zelfs.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en beeldschermwerk helpt ook niet echt ...
Ja, gecombineerd met ooraids af en toe.quote:
Kan zeer sexy staan ook nog eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Computerbril helpt hier ook wel enigszins.
Volgens mij wel, maar ik heb niet zo'n raar plekje 🤔quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent nog wel ingeent tegen pokken denk ik of niet?
Mocht je willen dat je n+68 wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met een trillend ooglid ook, maar moet niet aan denken dat dit 68 jaar voortduurt
Is dat met een blauw-licht filter?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Computerbril helpt hier ook wel enigszins.
Iedere wil om te leven ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijze lauwe carpaccio uit de oven helpt, dat stopt iedere zenuwtik.
+quote:
Nu 4EverBlackEyed in Brabant woont tikt ze met sierlijk gemak en joie de vivre minimaal de 90 aan.quote:
Ja die heb ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met een blauw-licht filter?
48 inch monitor op je bureau?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel in ieder geval.
Ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat het in feite ook een beetje een leesbril is want ik heb gewoon een groter beeldscherm gekocht
Volgens mij werd zoiets ook bedoeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mja… ik wordt meer een soort van semi strenge schooljuf maar goed
Gipsy kingsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:45 schreef Haags het volgende:
Gipsy Kings op de achtergrond, altijd goed.
BAMBOLEOOOOOOOOOO
Ik hoef niet meer op vakantie, ik chill hem al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |