Godver Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Nice ligt ergens anders. Niet op Tenerife inderdaad.
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.quote:
Nope. Ik krijg eind december delta of zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
Sterkte, dat was een pittige corona variant.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jazeker! Effe weekje met vriendin en zoontje. Maar is toch anders.
[..]
Nope. Ik krijg eind december delta of zoiets
nog niet beschikbaar, heb wisselende verhalen gehoord over mn oude wijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er hier iemand Tmobile glasvezel aansluiting?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
Heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterkte, dat was een pittige corona variant.
hehehe eindelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Watquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:bittelbal verhuist naar Thailand en begint een restaurant![]()
https://www.imdb.com/title/tt1603808/?ref_=vp_close
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal primaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt de straat nu open omdat Tmobile glas aanlegt. Zit er aan te denken Ziggo te laten vallen
Achtergebleven gebied hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier al jaaaaren glas. Tot nu toe KPN Delta en T-mobile gehad. Ik vind ‘t allemaal prima
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Mi zoem di pinto di bloem
of zo iets
nja VOLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als er fatsoenlijke concurrentie voor ziggo komt.
die zijn schreeuwend duur
Ga je nog stoom kijken dit weekend?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de badkamer schoonmaken. [ afbeelding ]
‘Gewoon’ in je meterkast zou ik zeggen. Dat fixen ze maar gewoon. Volgens mij hebben wij geen coax meerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
hier ook, zeker omdat ook nog eens een flat isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de glasaansluiting gaat komen hier. Coax en telefoon zitten al compleet op andere plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |