En alle oudjes zijn nog gevaccineerd, het pokkenvaccin is pas in 1974 uit het rvp gehaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef capricia het volgende:
Er lijken nog geen Bergamo-tafrelen zich te ontvouwen. De R0 ligt kennelijk een heel stuk lager dan bij de originele COVID variant.
Trek die vaccins maar tevoorschijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Zolang er nergens Wuhan of Bergamo taferelen zijn, wat zou jij dan verwachten?
Gewoon in de gaten houden en thats it, denk ik.
Ja. Daar hebben we het pas een paar keer over gehad hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En alle oudjes zijn nog gevaccineerd, het pokkenvaccin is pas in 1974 uit het rvp gehaald.
Werken die nog..das de vraag. Waar we het over hadden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En alle oudjes zijn nog gevaccineerd, het pokkenvaccin is pas in 1974 uit het rvp gehaald.
CDC en WHO lijken mij redelijk bonafide.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef Momo het volgende:
Maar goede bronnen? Want in een fase als dit kan natuurlijk iedereen maar dingen gaan roepen.
Nou ik heb mortaliteitscijfers gezien van 3- tot 10%quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Juist niet.
De R ligt lager als ik het zo lees.
Gewoon een griepje, toch.
Wat heb ik jou misdaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
@:nattekat, @:zipportal @:starhopper jullie zijn toch ook naar dat feestje geweest, misschien moeten jullie je maar even laten testen.
Ja, die variant uit Congo was 10 %quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou ik heb mortaliteitscijfers gezien van 3- tot 10%
Nou ik zal je eerlijk zeggen dat ik het handen schudden voorlopig weer helemaal on hold zet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:06 schreef HSG het volgende:
Tijd voor een lockdown,1.5 meter, mondkapjes en avondklok.
Ik begreep dat het kabinet nav de evaluatie heel veel van corona heeft geleerd en nu heel goed voorbereid is op andere epidemieeen. Ik denk dat we daar alle vertrouwen in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:
Benieuwd of we nu gaan optreden of dat we het net als bij Corona eerst helemaal gaan laten escaleren.
Hoho, je denkt toch niet dat ze in Afrika of andere landen waar ze op de stoep poepen net zo'n testbeleid hebben als hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:41 schreef Za het volgende:
Alleen maar Westerse landen (met een hoge vaccinatiegraad). Tot nu toe.
Maar toch wel in Aziatische landen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:42 schreef Tengano het volgende:
Hoho, je denkt toch niet dat ze in Afrika of andere landen waar ze op de stoep poepen net zo'n testbeleid hebben als hier.
Ik hou mijn hart vast, meer zeg ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die variant uit Congo was 10 %
Op basis van het sextoerisme zal het in Thailand binnenkort ook wel hard gaan, kun je verwachten.quote:
Er zijn behoorlijk wat 'mannen' die met een vrouw getrouwd zijn en buiten de deur op parkeerplaatsen bijvoorbeeld met mannen 'verkeren'. Vrouwlief weet nergens van, maar kan op deze manier wel onaangenaam verrast worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat je als hetero stel dit ook kan krijgen toch![]()
Als een besmette man zijn boner in een kutje van een vriendin steekt dan kan ze toch ook besmet geraken
Hoe werkt dit dan?
Eerste concept-genoomsequentie van Monkeypox-virus geassocieerd met de vermoedelijke uitbraak in meerdere landen, mei 2022.quote:
Niet alleen mannen hebben anale seks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat je als hetero stel dit ook kan krijgen toch![]()
Als een besmette man zijn boner in een kutje van een vriendin steekt dan kan ze toch ook besmet geraken
Hoe werkt dit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |