Lavrov lijkt wel een beetje op zo'n aap.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:22 schreef Tengano het volgende:
Het beste kunnen we gewoon nog even geduld hebben, totdat Lavrov duidelijkheid gaat geven waar dit virus vandaan komt.
[ afbeelding ]
Dus de oudjes lopen weinig gevaar. Het zit ons zowaar eens mee.quote:Het pokkenvaccin beschermt ook tegen apenpokken. Maar dat vaccin wordt in Nederland sinds 1974 niet meer toegediend, omdat de pokken door vaccinatie vrijwel helemaal verdwenen zijn. Daardoor lopen vooral mensen die jonger dan 50 zijn risico het apenpokkenvirus op te lopen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:22 schreef TLC het volgende:
Als je al waterpokken hebt gehad ben je dan meer immuum ?
In mijn kindertijd zat ik onder de rode bulten![]()
https://lci.rivm.nl/richtlijnen/pokkenquote:Pokken kan, zeker in de eerste dagen van de ziekte, verward worden met waterpokken..
Ja. Dat schreef ik al. 1974.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus de oudjes lopen weinig gevaar. Het zit ons zowaar eens mee.
Nederland heeft wel tyfus veel 50+ dus scheelt wel danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:28 schreef capricia het volgende:
De vijftig plussers hier hebben wel een pokken-vaccin aangeboden gehad. Toen ze jong waren. 40 jaar geleden. Geen idee of dat nu nog uitmaakt.
De vijftig minners hebben dat niet gehad. Ieg niet via het NLs vaccinatieschema.
Ik zou me er vooralsnog niet al te druk om maken dat je hiermee in aanraking komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat schreef ik al. 1974.
Maar denk je dat 1 vaccinatie zo lang geleden nog uit zal maken?
Zeg dat nou niet, zelfde verhaal met coronaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou me er vooralsnog niet al te druk om maken dat je hiermee in aanraking komt.
Niet echt te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, zelfde verhaal met corona
We gaan het zien maar ik sluit niet uit dat de Russen de schuld krijgen . Never let a good crisis go to wastequote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel sterk en valt naar mijn idee meer in de categorie propaganda. Zo van laten we dit maar bij Rusland in de schoenen schuiven dat komt goed uit.
Maar als het zo besmettelijk is en via seksueel contact overdraagbaar is, dan gaat het uiteindelijk ook in Rusland terecht komen. Datzelfde geldt als je een nieuw coronavirus zou ontwikkelen.
Komt op mij over als propaganda dus. De russen hadden ook kunnen zeggen, en dat wilde ik aanvankelijk ook als geintje, dat het door de nazi's is verspreid.
Die 50 plussers zijn dus allemaal gevaccineerd tegen de pokken (als dat vaccin nog wat doet zo lang na datum).quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland heeft wel tyfus veel 50+ dus scheelt wel dan
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou me er vooralsnog niet al te druk om maken dat je hiermee in aanraking komt.
Misschien kunnen we streven naar herd immunity.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Nederland heeft wel tyfus veel 50+ dus scheelt wel dan
Ik heb waterpokken gehad toen ik klein wasquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Mazelen?
Pokken waren sinds de jaren 70 zo goed als uitgestorven. En na 74 kreeg niemand dat vaccin meer.
Of heb je zo'n litteken van het pokkenvaccin op je arm?
Dit is echt geen corona hoor als je dat soms denkt.quote:
Klopt. Het is pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is echt geen corona hoor als je dat soms denkt.
Ander virus.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:40 schreef Haags het volgende:
Hoe zat dat nou ook alweer?
Als je waterpokken hebt gehad voor je 1e levensjaar dan is de kans groot dat je het ooit nog een keer krijgt, of na je 1e levensjaar?
Misschien heeft dat ook nog invloed op de apenpokken.
Dat is een heel ander virus, lieverd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb waterpokken gehad toen ik klein was
Dank!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ander virus.
Waterpokken is varicella zoster.
De pokken is variola-virus.
Klopt wat je zegt. Maar heeft niet met deze ziekte te maken.
Waarom niet ? Tenslotte is het altijd maar 1x gedaan, ook in de tijd dat de pokken gewoon nog rondwaarden. Er zijn meer ziekten die je normaal gesproken maar 1x kunt krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat schreef ik al. 1974.
Maar denk je dat 1 vaccinatie zo lang geleden nog uit zal maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |