Snap dat sowieso niet en dan ook nog aan iemand vragen die je helemaal niet kent.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Simpel.
Gewoon. Nooit. Vragen. Of. Een. Vrouw. Zwanger. Is.
voor je het weet zit je de hele nacht op de potquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Gevaarlijk om mensen af te zeiken die met je eten werken.
tarrelsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vreemde plekjes… zouden het pokken zijn?
Je was okequote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vreemde plekjes… zouden het pokken zijn?
Geen idee. Snuif al wel weken allerlei plantensperma in waar ik rare symptomen van krijg dus morgen maar ff testen.quote:
Wij weten toch wel beterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wek slechts de illusie van beschaafdheid
Wist niet dat je boos werd...quote:
daar ging mn dubbelfrissquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
Zeg Etto…. heb jij die mooie dagpauwoog-vlinder van je ook al eens flink bestoven?
Ik snap eigenlijk niet wat het iemand interesseert? Een vraag stel je toch omdat het antwoord je wat boeit?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Snap dat sowieso niet en dan ook nog aan iemand vragen die je helemaal niet kent.
De illusie werkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wek slechts de illusie van boosheid
Ben je bitterbol geworden in Thailand?quote:
Ja als de mening van eoa ongemanierde tuthola je wat boeit wel ja.quote:
Uh, het gaat erom hoe je jezelf voelt en een beetje gezond BMI is wel fijn, maar het belangrijkste is dat jij lekker in je vel zit.quote:
Dit jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vorig jaar gran canaria of april tenerife?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |