Een probleem?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAN HEB IK IN ELK GEVAL SEKS, EN JIJ??
Gewoon geen energie verspillen aan dat soort mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gezegd dat k het onbeleefd vond maar dat deed haar niets.
Nee. Maar het is echt een kut vraag jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja zeg…. Wildvreemden vragen of ze zwanger zijn is al 1. Bij een ontkennend antwoord dan ook nog zeggen ‘echt niet?’……
Je hebt toch niet avonden vol “amusement” met Aram, Monkut of Tham-boon gehad?
wat wil je dan horen idd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja zeg…. Wildvreemden vragen of ze zwanger zijn is al 1. Bij een ontkennend antwoord dan ook nog zeggen ‘echt niet?’……
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat wil je dan horen idd?"Nou... misschien toch wel!" en een vette knipoog naar haar vent
Simpel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat wil je dan horen idd?"Nou... misschien toch wel!" en een vette knipoog naar haar vent
Ja gewoon vragen of ze dik isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Simpel.
Gewoon. Nooit. Vragen. Of. Een. Vrouw. Zwanger. Is.
ben jij zwanger eig'lik?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Simpel.
Snap dat sowieso niet en dan ook nog aan iemand vragen die je helemaal niet kent.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Simpel.
voor je het weet zit je de hele nacht op de potquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Gevaarlijk om mensen af te zeiken die met je eten werken.
tarrelsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vreemde plekjes… zouden het pokken zijn?
Je was okequote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vreemde plekjes… zouden het pokken zijn?
Geen idee. Snuif al wel weken allerlei plantensperma in waar ik rare symptomen van krijg dus morgen maar ff testen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |