quote:The exercise scenario portrayed a deadly, global pandemic involving an unusual strain of monkeypox virus that emerged in the fictional nation of Brinia and spread globally over 18 months. Ultimately, the exercise scenario revealed that the initial outbreak was caused by a terrorist attack using a pathogen engineered in a laboratory with inadequate biosafety and biosecurity provisions and weak oversight. By the end of the exercise, the fictional pandemic resulted in more than three billion cases and 270 million fatalities worldwide.
Hier nog wat meer info over deze apenpokken, waar deze vooral weer interessant is:quote:All countries react to the emerging outbreak in Brinia after Move 1 on June 5, 2022. These actions impact
the transmission rate but do not bring the total effective reproductive number of the virus below 1. All
countries act again in early 2023. For the countries with a “Poor” response, this action is still too small and leaves the R well above 1. The “Moderate” response countries open up in January, increasing R to
approximately 2.2, before locking down in the summer of 2023 when the outbreak is undeniable. Finally,
the “Effective” response countries lock down aggressively in February 2023 and keep R below 1 throughout
the remainder of the exercise.
Ik hoop dat je nog mondkapjes over hebt...en haal gelijk een paar veiligheidsbrillen.quote:Over het algemeen verloopt een besmetting via ademhalingsdruppels. Het virus dringt binnen via slijmvliezen in bijvoorbeeld de mond, neus of ogen. Mensen kunnen het virus ook oplopen door nauw huidcontact, bijvoorbeeld tijdens knuffelen of seks. Zo vond een aanzienlijk deel van de huidige infecties in mei plaats via seksueel contact. In de meeste gevallen ging het om seks tussen mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappie
Ik insinueer precies niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef KogelLager het volgende:
Ok, stel, er is een groep mensen die dit soort virussen kunnen loslaten op commando. Wat is het grote doel hiervan? De mensheid afmoorden? Prima. Dat lost een hele hoop problemen op.
Je insinueert van alles maar ik wil je redenering weten.
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef very het volgende:
Maar ik begrijp dat jullie het totaal niet opmerkelijk vinden dat er een simulatie is gedaan, met iets exotisch als apenpokken, en dat dit nu, nagenoeg op de dag exact ook opeens werkelijkheid lijkt te worden?
Zeg maar hoe dat ook ging met 9-11, covid etc.
Is allemaal puur toeval ofzo?
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik insinueer precies niks.
Ik merk alleen een toevalligheid op zonder daar verder een theorie aan te verbinden.
En die toevalligheid is real...net als dat die er ook was in andere scenarios.
Kan iemand me uitleggen hoe dan?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank WC-rollen!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.
Iedereen weet dat de lizard people achter 9-11, de prijsstijging van de boodschappen en de totale waanzin op de horloge markt zitten.
In deze gevallen wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:39 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?
Deze vergelijking slaat nergens op.quote:Stel, de berekende weermodellen voorspellen dat er 90% kans is op regen. Kijk jij dan ook raar op als het daarna gaat regenen?
Graag een voorbeeld van de bullshit die ik gepost zou hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:46 schreef Raw85 het volgende:
Het zal wel weer toeval zijn dat een ts weer met een topic vol bullshit komt
oh nee want het is een very-topic
quote:
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:50 schreef nomina het volgende:
Ik vind het ook wel toevallig. Had ook nooit eerder van dit virus gehoord. Toeval bestaat natuurlijk maar vooralsnog heb ik er na 2 minuten en zonder verdere kennis, nog geen mening over.
Ik zie dan ook niet het nut van schelden tegen welke partij dan ook.
De testcentra zijn nog niet geopend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef KogelLager het volgende:
Zijn er al 450 besmettingen? dat zou echt fantastisch zijn!
Dan heb je een keer gelijk. Zou best kunnen hoor. Waar het echter meer om gaat, waar maak jij je allemaal wel niet druk om. Kan je wel inb4 wappie zeggen, maar dat klopt ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:48 schreef very het volgende:
[..]
Dus...je kan inhoudelijk reageren of gewoon niet reageren. Maar dat domme "TS praat poep" gelul kennen we wel en raakt al snel oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |