abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204811203
Maar van dat apenpokken virus dat nu opeens in verschillende landen de kop opsteekt is vorig jaar een simulatie gedaan, waarbij de fictieve uitbraak start op 15 mei 2022.

Hier het rapport:
https://www.nti.org/wp-co(...)er_BIO-TTX_Final.pdf

Enkele quotes:
quote:
The exercise scenario portrayed a deadly, global pandemic involving an unusual strain of monkeypox virus that emerged in the fictional nation of Brinia and spread globally over 18 months. Ultimately, the exercise scenario revealed that the initial outbreak was caused by a terrorist attack using a pathogen engineered in a laboratory with inadequate biosafety and biosecurity provisions and weak oversight. By the end of the exercise, the fictional pandemic resulted in more than three billion cases and 270 million fatalities worldwide.
quote:
All countries react to the emerging outbreak in Brinia after Move 1 on June 5, 2022. These actions impact
the transmission rate but do not bring the total effective reproductive number of the virus below 1. All
countries act again in early 2023. For the countries with a “Poor” response, this action is still too small and leaves the R well above 1. The “Moderate” response countries open up in January, increasing R to
approximately 2.2, before locking down in the summer of 2023 when the outbreak is undeniable. Finally,
the “Effective” response countries lock down aggressively in February 2023 and keep R below 1 throughout
the remainder of the exercise.
Hier nog wat meer info over deze apenpokken, waar deze vooral weer interessant is:

quote:
Over het algemeen verloopt een besmetting via ademhalingsdruppels. Het virus dringt binnen via slijmvliezen in bijvoorbeeld de mond, neus of ogen. Mensen kunnen het virus ook oplopen door nauw huidcontact, bijvoorbeeld tijdens knuffelen of seks. Zo vond een aanzienlijk deel van de huidige infecties in mei plaats via seksueel contact. In de meeste gevallen ging het om seks tussen mannen.
Ik hoop dat je nog mondkapjes over hebt...en haal gelijk een paar veiligheidsbrillen.
Gelukkig zijn de vaccins al in grote hoeveelheden ingeslagen en is het vaccinatiepaspoort weer met een jaar verlengd, dus we zijn er klaar voor hoor :')

Het werd ook wel weer tijd voor wat nieuws, want ik begon al een beetje interesse te verliezen in de Rusland/Oekraīne oorlog :O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_204811209
People assume too much.
pi_204811273
:|W De wappies hebben iets nieuws gevonden :')
pi_204811281

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappie
pi_204811298
Interessant en twitter in 1 zin :')
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:08:42 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204811491
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_204811534
Maar ik begrijp dat jullie het totaal niet opmerkelijk vinden dat er een simulatie is gedaan, met iets exotisch als apenpokken, en dat dit nu, nagenoeg op de dag exact ook opeens werkelijkheid lijkt te worden?

Zeg maar hoe dat ook ging met 9-11, covid etc.

Is allemaal puur toeval ofzo?
People assume too much.
pi_204811540
En dan zeggen “ze” dat dat logisch is door de klimaatverandering die “we” veroorzaken, dus maw: zolang we niet allemaal duurzaam gaan (lees: nķg meer financieel uitgekleed worden onder mom van “beter voor de wereld”) krijg we straks iedere week een Covid / pokken uitbraak….

Alleen een warmtepomp en vliegtaks kan ons nog redden
People assume too much.
pi_204811577
Neem nog een biertje very
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:34:01 #11
497946 KogelLager
Alles loopt op rol- uh kogels
pi_204811617
Ok, stel, er is een groep mensen die dit soort virussen kunnen loslaten op commando. Wat is het grote doel hiervan? De mensheid afmoorden? Prima. Dat lost een hele hoop problemen op.

Je insinueert van alles maar ik wil je redenering weten.
pi_204811642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef KogelLager het volgende:
Ok, stel, er is een groep mensen die dit soort virussen kunnen loslaten op commando. Wat is het grote doel hiervan? De mensheid afmoorden? Prima. Dat lost een hele hoop problemen op.

Je insinueert van alles maar ik wil je redenering weten.
Ik insinueer precies niks.
Ik merk alleen een toevalligheid op zonder daar verder een theorie aan te verbinden.
En die toevalligheid is real...net als dat die er ook was in andere scenarios.

Kan iemand me uitleggen hoe dan?
People assume too much.
pi_204811663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef very het volgende:
Maar ik begrijp dat jullie het totaal niet opmerkelijk vinden dat er een simulatie is gedaan, met iets exotisch als apenpokken, en dat dit nu, nagenoeg op de dag exact ook opeens werkelijkheid lijkt te worden?

Zeg maar hoe dat ook ging met 9-11, covid etc.

Is allemaal puur toeval ofzo?
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.
Iedereen weet dat de lizard people achter 9-11, de prijsstijging van de boodschappen en de totale waanzin op de horloge markt zitten.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:39:13 #14
497946 KogelLager
pi_204811701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:35 schreef very het volgende:

[..]
Ik insinueer precies niks.
Ik merk alleen een toevalligheid op zonder daar verder een theorie aan te verbinden.
En die toevalligheid is real...net als dat die er ook was in andere scenarios.

Kan iemand me uitleggen hoe dan?
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?

Stel, de berekende weermodellen voorspellen dat er 90% kans is op regen. Kijk jij dan ook raar op als het daarna gaat regenen?
pi_204811733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.
Iedereen weet dat de lizard people achter 9-11, de prijsstijging van de boodschappen en de totale waanzin op de horloge markt zitten.
Het is allemaal de schuld van de Rabobank WC-rollen!!!!
pi_204811767
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:39 schreef KogelLager het volgende:

[..]
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?
In deze gevallen wel ja

quote:
Stel, de berekende weermodellen voorspellen dat er 90% kans is op regen. Kijk jij dan ook raar op als het daarna gaat regenen?
Deze vergelijking slaat nergens op.
Je hebt het hier over voorspellingen/modellen. Er was geen sprake van een verwachting dat er opeens apenpokken gingen uitbreken. Of dat er vliegtuigen in een toren zouden vliegen. \
People assume too much.
pi_204811776
Het zal wel weer toeval zijn dat een ts weer met een topic vol bullshit komt

oh nee want het is een very-topic
pi_204811791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:46 schreef Raw85 het volgende:
Het zal wel weer toeval zijn dat een ts weer met een topic vol bullshit komt

oh nee want het is een very-topic
Graag een voorbeeld van de bullshit die ik gepost zou hebben.
Volgens mij klopt alles wat ik gezegd heb gewoon. En ik heb nog niet eens gesteld dat er zeker weten verbanden zijn, ik vraag me vooral af hoe het kan dat in veel key-moments sprake is van een simulatie die recentelijk van eenzelfde scenario uitging.

Dus...je kan inhoudelijk reageren of gewoon niet reageren. Maar dat domme "TS praat poep" gelul kennen we wel en raakt al snel oud.
People assume too much.
pi_204811826
Ik vind het ook wel toevallig. Had ook nooit eerder van dit virus gehoord. Toeval bestaat natuurlijk maar vooralsnog heb ik er na 2 minuten en zonder verdere kennis, nog geen mening over.
Ik zie dan ook niet het nut van schelden tegen welke partij dan ook.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:52:13 #20
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_204811841
Ik hoorde dat het virus vooral de kop opsteekt bij mensen die banden met de Rabobank hebben, dientengevolge is het de schuld van de Rabobank.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_204811902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Interessant en twitter in 1 zin :')
:')

Typische hater-opmerking.
Alsof er op heel twitter niets interessants te lezen is :N
People assume too much.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 16:55:55 #22
497946 KogelLager
pi_204811903
Zijn er al 450 besmettingen? dat zou echt fantastisch zijn!
pi_204811916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:50 schreef nomina het volgende:
Ik vind het ook wel toevallig. Had ook nooit eerder van dit virus gehoord. Toeval bestaat natuurlijk maar vooralsnog heb ik er na 2 minuten en zonder verdere kennis, nog geen mening over.
Ik zie dan ook niet het nut van schelden tegen welke partij dan ook.
Dat doe ik toch ook niet?
En toevalligheden...ik weet niet, ik geloof nooit zo in toeval. Er is (bijna) altijd een reden.
People assume too much.
pi_204811924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef KogelLager het volgende:
Zijn er al 450 besmettingen? dat zou echt fantastisch zijn!
De testcentra zijn nog niet geopend.
People assume too much.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:01:25 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_204811959
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:48 schreef very het volgende:

[..]
Dus...je kan inhoudelijk reageren of gewoon niet reageren. Maar dat domme "TS praat poep" gelul kennen we wel en raakt al snel oud.
Dan heb je een keer gelijk. Zou best kunnen hoor. Waar het echter meer om gaat, waar maak jij je allemaal wel niet druk om. Kan je wel inb4 wappie zeggen, maar dat klopt ook.

Want je kan ook gewoon het toeval constateren en verder gaan met je leven ipv meteen een heel complot erbij te brengen waarbij de elite de maatschappij zogenaamd wilt ontwrichten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')