Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.quote:
kom vechten danquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?quote:
Schadelastbeheersing.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Politie zet het verkeer stil om de baby ganzen over te laten steken
ben je 6 uur onderwegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?
tegen die tijd is de wiet wel uitgewerktquote:
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.
Anders is het Solo de Waterpoloquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:42 schreef Ama het volgende:
Hopelijk heeft Solo geen problemen met de trein straks.
Is goed Etto.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders is het Solo de Waterpolo
hahaaaatjes
En op het laatst met paard en wagenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Coolquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En op het laatst met paard en wagen
Maar snel is andersquote:
ligt er aan waarin ..quote:
*in achter een pc zitten op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |