Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.quote:
kom vechten danquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?quote:
Schadelastbeheersing.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Politie zet het verkeer stil om de baby ganzen over te laten steken
ben je 6 uur onderwegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?
tegen die tijd is de wiet wel uitgewerktquote:
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.
Anders is het Solo de Waterpoloquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:42 schreef Ama het volgende:
Hopelijk heeft Solo geen problemen met de trein straks.
Is goed Etto.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders is het Solo de Waterpolo
hahaaaatjes
En op het laatst met paard en wagenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Coolquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En op het laatst met paard en wagen
Maar snel is andersquote:
ligt er aan waarin ..quote:
*in achter een pc zitten op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe heet Oekraīense kip?Ik probeer te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb ik gisteren al gedaan, dus ik hoef vandaag niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk sporten, maar dat was voordat ik hoorde dat ik nogboodschappen
moest doen.
Hoe heet Oekraīense kip?too soon manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mja, toen had ik nog een druk avondprogramma, dus niet ideaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, dus ik hoef vandaag niet meerLichte spierpijn nu
Plausibel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
Wasmachine aanzetten lijkt een goed idee maar dan zit ik hier over 2 uur vast te klagen dat ik het nog moet ophangen.
Hoe heet Oekraīense kip?Azov dit een goed grapje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En doorrrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, toen had ik nog een druk avondprogramma, dus niet ideaal.
VOLGENDE WEEK MAAR WEER.
Nais. Dat uit het werk doe ik normaliter dus ook, maar dat botst teveel met avondeten/boodschappen nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En doorrrrr
Ik heb nu bootcamp vanuit werk, ideaal.
Beginnen om half 5 en om 17.15 op weg naar huis.
"Proficiat, u bent 0,017 gram afgevallen en u heeft een halve kcal verbrand"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En doorrrrr
Ik heb nu bootcamp vanuit werk, ideaal.
Beginnen om half 5 en om 17.15 op weg naar huis.
Wat voor zaad vervoerder hebben ze nu weer ingeschakeldquote:Goedemiddag,
Bedankt voor je bestelling bij XXXX
Vanuit de vervoeder hebben we het bericht ontvangen dat het adres van je bestelling onjuist is.
Graag ontvangen we het juiste adres en zorgen we dat de bestelling alsnog zo snel mogelijk afgeleverd kan worden
Eentje die niet kan schrijven of lezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat voor zaad vervoerder hebben ze nu weer ingeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |