SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
stortvloed ook wel, als je dak niet lektquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Regen is wel een fijn geluid als je wil gaan slapen.![]()
Ik heb bovenburen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
stortvloed ook wel, als je dak niet lekt
Je was okay.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo naar de Kruidvat @:cherrylips, wens me sterkte.
gatsiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
O heb hagelslag met 30% minder suiker gepakt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zitten wel meer calorieën in dan in de gewone.
Drink altijd zeroquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de grap eens cola light vergelijken met gewone cola
minder suiker wordt met meer vet gecompenseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar er zitten wel meer calorieën in dan in de gewone.
Beetje zoals bij m'n ouders in de straat gister.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Gekste noodweer dat ik ooit meemaakte was in Birma, plotseling op straat overal mensen die naar boven wezen, look out rain, run away, hide yourself you white people, wij lachen en zeggen, we are Dutch, we know a thing or two about rain you weird Goofy's, drie minuten later stonden we met zijn viertjes bovenop een auto terwijl het razende regenwater langs ons heen kolkte en nog eens een kwartiertje later was het alsof het in geen 100 jaar ooit had geregend daar.
Ja of op de brug bij Zaltbommel gisteren, zag daar een filmpje van.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals bij m'n ouders in de straat gister.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
O heb hagelslag met 30% minder suiker gepakt.
Denk wel dat ik weet welk filmpje je bedoelt, wist niet dat het Zaltbommel was.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of op de brug bij Zaltbommel gisteren, zag daar een filmpje van.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
Dukke drippels en dorkere wolken hier nu [ afbeelding ]
Eerst nog werkenquote:
Ik was vorige week in Barcelona, daar lag de Lady Moura aangemeerd, die boot kostte blijkbaar ooit 200 miljoen dollarquote:
Het gekste noodweer wat ik heb meegemaakt was in Zeeland, daar onweerde het keihard en verder was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Gekste noodweer dat ik ooit meemaakte was in Birma, plotseling op straat overal mensen die naar boven wezen, look out rain, run away, hide yourself you white people, wij lachen en zeggen, we are Dutch, we know a thing or two about rain you weird Goofy's, drie minuten later stonden we met zijn viertjes bovenop een auto terwijl het razende regenwater langs ons heen kolkte en nog eens een kwartiertje later was het alsof het in geen 100 jaar ooit had geregend daar.
En mocht je even aan boord komen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Barcelona, daar lag de Lady Moura aangemeerd, die boot kostte blijkbaar ooit 200 miljoen dollar![]()
Dan is het wel weer droogquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet nog boodschappen doen vanavond, dus dat gaat ook lachen worden.
Dacht dat het dan juist losbarsttequote:
Fixed that for mequote:
Zin in Italiaans schepijs, bolletje citroen onderop en dan een bolletje watermeloen en morel erbovenop.quote:
pannenkoekje, bolletjes ijs, vers zacht fruit en wat slagroomquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zin in Italiaans schepijs, bolletje citroen onderop en dan een bolletje watermeloen en morel erbovenop.
Lekker pakken danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
pannenkoekje, bolletjes ijs, vers zacht fruit en wat slagroom
zou er nu wel ingaan
Ik las prakkenquote:
Mooie velg, USquote:
OOOOOOOH LUISTER NAAR DIE REGENBUI....quote:
Dag vader en dag moeder, dag zuster Ursula is er is geen banger hart dan dat van Malle Babbe..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OOOOOOOH LUISTER NAAR DIE REGENBUI....
Het erge is dat er spontaan een reeks andere liedjes op volgt, want ik ken ze te goed.
Ja, exact zoiets.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dag vader en dag moeder, dag zuster Ursula is er is geen banger hart dan dat van Malle Babbe..
in limburg misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Was dit nu de storm des doods van de eeuw?
Weet je hoeveel koolhydraten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:48 schreef Ama het volgende:
Allemaal snacks gekocht maar ik eet nu braaf een banaan.
Ik ben ook teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Was dit nu de storm des doods van de eeuw?
dat vind ik nog weinigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Barcelona, daar lag de Lady Moura aangemeerd, die boot kostte blijkbaar ooit 200 miljoen dollar![]()
Dan vast in duitslandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet, zit nu o.a. met collega's in Sittard, Heerlen, Hasselt en Maastricht nu in gesprek.
Zo duur is 'ie ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nu de rest van de auto nog bij elkaar sparen
De lamp kan hier weer uitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben voor niks thuisgebleven. Kut KNMI.
Oh, hier moet 'ie juist aan nu.quote:
quote:
Bedoel je niet de RABO bank??quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben voor niks thuisgebleven. Kut KNMI.
Wel meer dan vaker toch??quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
Hier nog niks maar Drenthe loopt wel vaker achter met dingen hehe.
Broodje warme beenham zou ik wel willen nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen. Broodje vol vlees ofzo.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in allemaal lekkere dingen. Broodje vol vlees ofzo.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
Nog steeds honger. Zou ik lintworm hebben ofzo.
quote:
Ik heb vooral regen.quote:
"we missen je'quote:
Bloedarmoede?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo even naar de apotheek, mijn staaltabletten ophalen
ik heb wel een watervalquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stuur het wel jou kant op. Er valt hier genoeg.
Oh lekker dat sla ik even op.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.cookies-and-stuff.nl/2019/08/28/brookies/
quote:
Oke, nu wil ik dit ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.cookies-and-stuff.nl/2019/08/28/brookies/
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Te laag ijzergehalte in mijn bloed en de ijzervoorraad in mijn beenmerg was vrijwel uitgeput.
Vampiersquote:
this is why i'm fat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
En als je ingrediënten overhoudt maak je dit:
https://www.lekkerensimpel.com/zweedse-chocolade-taart/
Ow.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aanleg en elke twee maanden bloed doneren.
Beetje wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Half vier is wel vroeg voor avondeten he?
tea timequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar een tussendoortje kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
prima tussendoortjequote:
maar avondeten wel?quote:
wat schaft de pot?quote:
Daar heb ik geen wiet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Deze wiet klapt er wel hard in. Zit ik dan met een spuitbus en doekje voor me om te gaan afstoffen. Bureaustoel zit lekkerder.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Te laag ijzergehalte in mijn bloed en de ijzervoorraad in mijn beenmerg was vrijwel uitgeput.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Deze wiet klapt er wel hard in. Zit ik dan met een spuitbus en doekje voor me om te gaan afstoffen. Bureaustoel zit lekkerder.
Dat is echt nog vroeger dan een boereneettijdstipquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
niks mis mee.quote:
ohja heb ook nog bouillon staan voor aspergesoepquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Morgen soep. Zondag even kijken wat het wordt. Heb ook nog bloemkool liggen.
geen frietpan ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat was betere keuze geweest.Kip en patat.
Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.quote:
kom vechten danquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook wel wat chocolade mag als ik mijn luie reet in werking heb gezet.
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?quote:
Schadelastbeheersing.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Politie zet het verkeer stil om de baby ganzen over te laten steken
ben je 6 uur onderwegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben te lui om stof te zuigen enz en dan denk je dat ik daarheen kom om te vechten?
tegen die tijd is de wiet wel uitgewerktquote:
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en met het OV en het huidige weer kun je van geluk spreken als je vandaag nog aan komt.
Anders is het Solo de Waterpoloquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:42 schreef Ama het volgende:
Hopelijk heeft Solo geen problemen met de trein straks.
Is goed Etto.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders is het Solo de Waterpolo
hahaaaatjes
En op het laatst met paard en wagenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef Ama het volgende:
Als het 1x instappen is en dan weer uitstappen dan kan je nog lekker slapen ofzo maar nee je moet ook 5x overstappen wrs.
Coolquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En op het laatst met paard en wagen
Maar snel is andersquote:
ligt er aan waarin ..quote:
*in achter een pc zitten op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe heet Oekraïense kip?Ik probeer te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb ik gisteren al gedaan, dus ik hoef vandaag niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk sporten, maar dat was voordat ik hoorde dat ik nogboodschappen
moest doen.
Hoe heet Oekraïense kip?too soon manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mja, toen had ik nog een druk avondprogramma, dus niet ideaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, dus ik hoef vandaag niet meerLichte spierpijn nu
Plausibel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:48 schreef Ama het volgende:
Wasmachine aanzetten lijkt een goed idee maar dan zit ik hier over 2 uur vast te klagen dat ik het nog moet ophangen.
Hoe heet Oekraïense kip?Azov dit een goed grapje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En doorrrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, toen had ik nog een druk avondprogramma, dus niet ideaal.
VOLGENDE WEEK MAAR WEER.
Nais. Dat uit het werk doe ik normaliter dus ook, maar dat botst teveel met avondeten/boodschappen nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En doorrrrr
Ik heb nu bootcamp vanuit werk, ideaal.
Beginnen om half 5 en om 17.15 op weg naar huis.
"Proficiat, u bent 0,017 gram afgevallen en u heeft een halve kcal verbrand"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En doorrrrr
Ik heb nu bootcamp vanuit werk, ideaal.
Beginnen om half 5 en om 17.15 op weg naar huis.
Wat voor zaad vervoerder hebben ze nu weer ingeschakeldquote:Goedemiddag,
Bedankt voor je bestelling bij XXXX
Vanuit de vervoeder hebben we het bericht ontvangen dat het adres van je bestelling onjuist is.
Graag ontvangen we het juiste adres en zorgen we dat de bestelling alsnog zo snel mogelijk afgeleverd kan worden
Eentje die niet kan schrijven of lezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat voor zaad vervoerder hebben ze nu weer ingeschakeld
Goed resultaat toch ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Proficiat, u bent 0,017 gram afgevallen en u heeft een halve kcal verbrand"
Niet kan lezen waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die niet kan schrijven of lezen?
* rent naar buiten toe.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, de hemel valt nu wel op onze hoofden...
"zoek"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een canvas doek van vrij opvallende proporties besteld met een halfnaakte vriendin erop, leek me uiterst chique en smaakvol voor aan de slaapkamermuur, is dat pakket al meer dan een week zoek.
die "vriendin" heeft hem onderschept en verbrandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een canvas doek van vrij opvallende proporties besteld met een halfnaakte vriendin erop, leek me uiterst chique en smaakvol voor aan de slaapkamermuur, is dat pakket al meer dan een week zoek.
Nee want ze ziet zichzelf heel heel heel heel graag zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die "vriendin" heeft hem onderschept en verbrand
Alle medewerkers van het koeriersbedrijf leveren een bijdrage aan een vernislaagje nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond in bed valt het vel van je voetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Schoenen en sokken doorweekt. Dat word naar deze avond
Voelt een beetje bescheten en lullig ergens.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle medewerkers van het koeriersbedrijf leveren een bijdrage aan een vernislaagje nu.
dan heeft ze hem alleen onderschept en voorkomen dat het bij jou hangtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ze ziet zichzelf heel heel heel heel graag zo.
Hele avond hier op lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond in bed valt het vel van je voeten
regenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Broek ook doorweekt. Wat een teringgraftyfus weer
Dit zou wel een beetje gek zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft ze hem alleen onderschept en voorkomen dat het bij jou hangt
Bienvenido a Holandaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
Broek ook doorweekt. Wat een teringgraftyfus weer
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hmm, hier 2km verder zijn 5 huizen nu zonder dak
Had niet het idee dat de wind zo heftig was
Nieuwe tornado-alleyquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
hmm, hier 2km verder zijn 5 huizen nu zonder dak
Had niet het idee dat de wind zo heftig was
"Usually dead ending "... ook weer zo'n ster in Engelsquote:
Misschien is het vaktaal, je weet het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Usually dead ending "... ook weer zo'n ster in Engels
Ook allemaal gezeik over Bill Gates en vaccinaties. Zo vermoeiend om overal complotten achter te zoeken de hele dag.quote:
Is toch een voornamelijk seksueel overdraagbare aandoening, en tot nu toe voornamelijk onder mannen? Een soort Aids 2.0 dus 🤔quote:
Kijk, de apenpokkologen springen als paddestoelen uit de grondquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch een voornamelijk seksueel overdraagbare aandoening, en tot nu toe voornamelijk onder mannen? Een soort Aids 2.0 dus 🤔
Stond gisteren al op NWS vermeldt meneertjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, de apenpokkologen springen als paddestoelen uit de grondEergisteren wist niemand dat het sowieso bestond
quote:Vanwege Hemelvaartsdag is onze webshop op
donderdag 26 mei gesloten.
Op vrijdag 27 mei zijn wij gewoon geopend
Weet je wanneer eergisteren was, mevrouwtje met je bijdehante zwaaihandje?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stond gisteren al op NWS vermeldt meneertje
NWS / Uiterst zeldzame apenpokkenvirus rukt gestaag op in Europa #2
Dit is in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zeeland _\O/_ Dingesplaatje
Hmm, nee. Er is al wel een hoos geweest in Limburg:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce al aan het fappen op je Exocet schaal 3 of weetikwat?
Oh dan zijn het kansloze verliezers met een business model dat het verdient om naar de knoppen te gaan.quote:
In zeeland loopje toch alleen zeepokken op?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom in Zeeland _\O/_ Dingesplaatje
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nee. Er is al wel een hoos geweest in Limburg:
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100031109_6012b607
De komende twee uur gaat het gevaarlijk worden in Duitsland, volgens Exocet ().
En een plakkerige bolusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In zeeland loopje toch alleen zeepokken op?
en een rare manier van tekstdichten.
Bedoel je deze plaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
Ja dat weet ik, maar wat boeit het nou dat eergisteren er "niemand" wat van af wist, ik herhaal wat er gisteren in een artikel stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wanneer eergisteren was, mevrouwtje met je bijdehante zwaaihandje?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar wat boeit het nou dat eergisteren er "niemand" wat van af wist, ik herhaal wat er gisteren in een artikel stond.
vochtige slipjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.
Dit is kennelijk een stormbestendig model.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het fucking droogrek blijft staan hoor.
Heeft Bruno weer een brieftje gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
We ZiJn Er WeEr BiJ eN dAt Is PrImAaAaAaA!!!!!!
Krijg je het straks inclusief trekplekken van de pakketbezorger.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wie zou er nu gaan flauwvallen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Bruno weer een brieftje gekregen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je het straks inclusief trekplekken van de pakketbezorger.
Iedereen thuiswerkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
ja Shazam kent normaal ook veel tracks.. ook van die duistere dance meuk. Maar deze kon ie nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevonden met de nummerzoekfunctie van Google op de telefoon. Die werkt echt goed.
Waarschijnlijk had Shazam er moeite mee omdat die DJ er nog iets doorheen mixte of iets aan het tempo had veranderd of zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
En ja hoor deze YT link kent Shazam nu wel ineens
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:32 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
geen idee.. normaal pikt ie daar wel doorheenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Shazam er moeite mee omdat die DJ er nog iets doorheen mixte of iets aan het tempo had veranderd of zo?
Lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ik ga vanavond sushi eten![]()
goeie uitleg is saaiquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Zijn artikel is een goede samenvatting over de apenpokkensituatie: https://www.theatlantic.c(...)vid-pandemic/629920/
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:41 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Zijn artikel is een goede samenvatting over de apenpokkensituatie: https://www.theatlantic.c(...)vid-pandemic/629920/
Leuk liedje wel.quote:
Die zijn zeker geen maand op vakantie geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Collega's zijn sacho hier man man man. Heb er wat van gezegd. Zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen
Mosterd op je ballen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Collega's zijn sacho hier man man man. Heb er wat van gezegd. Zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen
Mja werkdruk ligt echt te hoog maar kan je nog wel normaal praten denk kquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn zeker geen maand op vakantie geweest
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja werkdruk ligt echt te hoog maar kan je nog wel normaal praten denk k
self service instellenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben sommige mensen er ook moeite mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent nu die Thaise smile gewend natuurlijk sawadeeeee kaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Paar dagen warm geweest en nu komen er weer weken aan met 16-17 graden en meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |