Ik ben blij met m'n schoentjequote:
hier nog niks te zien, maar de buienalarm app voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Mag zo door de buien de kinderen op gaan halen.
ja als je eerst wat wervels breekt en dan 4 maanden plat ligt, dan kan datquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat ooit heb gehad. Kan dat.
Ik ook met m'n voiture.quote:
Oh nou ik heb niet op de planning staan om mijn ruggenwervels te breken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als je eerst wat wervels breekt en dan 4 maanden plat ligt, dan kan dat
Nee had ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ik heb niet op de planning staan om mijn ruggenwervels te breken.
Adem in en adem uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Examen voorbereiden voor morgen. Dat betekent: Eerst kijken waar de kamer waarin ik het ga doen allemaal aan moet voldoen, dan proberen dat zo goed mogelijk te bereiken, hopen en bidden dat het goed genoeg is, en dan het examen zelf nog doen. Stress stress stress.
Wat een GRAForganisatieDit gaan we NOOIT MEER DOEN.
Dat zei ik gisteren ook al.
Dit is dan nog een beginners-schoen. Die voor gevorderden zijn nog iets "agressiever"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo staan mijn voeten ook wel eens als ik kramp heb
bijzonder lekker?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die vloeibare pindakaas is... bijzonder.
Heb je hem eindelijk?quote:
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelenquote:
Heb nog geen ark gebouwdquote:
Ja, nu zijn we dus het haasjequote:
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vind een wereldwijde pandemie best fascinerend.
Nee die was gisteren alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |