oeh maak je foto?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu voorverpakte
Uit de supermarkt en uit de boerderijwinkel![]()
ik ga er nu maar eentje eten, natuurlijk
Weet niet eens eigenlijk waar wij nu allemaal voor worden ingeëntquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij ligt de leeftijd wel hoger dan 40 trouwens, van lui die niet meer tegen pokken ingeënt zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet eens eigenlijk waar wij nu allemaal voor worden ingeënt
?
Dat dus.quote:In Nederland is men in 1974 gestopt met de algemene zuigelingenvaccinatie.
Maar dat vond ik irritant, niet fascinerend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
weet nog wel toen je een mondkapje op moest in de trein Ama
Ja je zegt je had wel wat beters te doen maar de invloed op jouw persoonlijke leven was toch wel groot :pquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat vond ik irritant, niet fascinerend.
Viel allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je zegt je had wel wat beters te doen maar de invloed op jouw persoonlijke leven was toch wel groot :p
het bestaat al ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar pokkenvaccin moet niet zo'n probleem zijn.
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar pokkenvaccin moet niet zo'n probleem zijn.
Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.quote:
in b4 goede opruimingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, grootste ding is vooral "genoeg" vaccins, zou je denken.
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja we gaan er waarschijnlijk ook niet dood aan, tenzij je in congo woont. Daar sterft 10 procent van de besmette mensen
misschien is dit ook iets dat Syvert kan roggelenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel Hugo terugvragen om het te regelen.
ik ben me wel aan het afvragen of ik niet beter al kan vertrekken hier, anders moet ik midden in de supercell boodschappen gaan doequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
zou @:gianni61 veilig verankerd zijn en de storm aankunnen?
Volgens het artikel op de nos nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet een andere versie dan die ene die nu de wereld rondgaat?
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
De fietsbezorger is er tussen 13:45 en 14:45. Hoop dat hij even op buienradar kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |