Adem in en adem uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Examen voorbereiden voor morgen. Dat betekent: Eerst kijken waar de kamer waarin ik het ga doen allemaal aan moet voldoen, dan proberen dat zo goed mogelijk te bereiken, hopen en bidden dat het goed genoeg is, en dan het examen zelf nog doen. Stress stress stress.
Wat een GRAForganisatieDit gaan we NOOIT MEER DOEN.
Dat zei ik gisteren ook al.
Dit is dan nog een beginners-schoen. Die voor gevorderden zijn nog iets "agressiever"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo staan mijn voeten ook wel eens als ik kramp heb
bijzonder lekker?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Die vloeibare pindakaas is... bijzonder.
Heb je hem eindelijk?quote:
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelenquote:
Heb nog geen ark gebouwdquote:
Ja, nu zijn we dus het haasjequote:
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vind een wereldwijde pandemie best fascinerend.
Nee die was gisteren alquote:
Ja want met een mes is het geen succesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon rechtstreeks uit de pot lepelen
Zegt me niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want met een mes is het geen succes
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, ik gebruik meestal een lepel omdat ik het door de kwark roer
ik kan er niks van makenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff naar 1:43:30 gaan. welke plaat is dit? Shazam herkent 'm niet en ik kan er niet op komen
Ja niks, maar dat is mijn specialiteitquote:
prima ontbijtjequote:
Geduld geduld, het is over een paar minuutjes bij jouquote:
beetje muesli en wat fruit er doorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pindakaas door kwark. Verder nog iets?
En appel ook wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
niet elk fruit is even geschikt, maar banaan en pindakaas kan bijvoorbeeld prima
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?quote:
Nee ben eigenlijk een n00b op appelgebied. Neem vaak simpelweg iets van Elstar omdat die niet zo groot isquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een voorkeur voor een bepaalde appel?
ik eet eigenlijk alleen maar Granny Smith
heb je net iets anders in je mond gehad'?quote:
Dat zijn van die appels die 14-jarige meisjes graag eten op het schoolplein.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kanzi en pink lady zijn ook lekkere appels
Vroeger had ik altijd Gala appels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |