quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
"zogenaamd"
ergo, was ingeleverd alleen belastingdienst snapte het weer eens niet
en waarom niet direct in bezwaar? al die andere jaren vond men het kennelijk prima (was volgens mij met de gerekende rentes toch?, dus pas als het pijn doet gaat men zeuren..)
tja.. sorry, kan er geen traan om laten
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgen
Daarnaast heb ik hier een mannetje voor, want ik kom er zelf niet uit, en die heeft het me allemaal uitgelegd. Dus als hij al nee te horen krijgt, dan moet je blijkbaar eerst een rechtszaak aanspannen om je gelijk te krijgen. Kromme wereld.quote:De noodzaak om bezwaar te moeten maken, had er niet eens hoeven zijn.
mwah dat is maar een klein groepje chronische klagersquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat nu wel krijgen dat iedereen stelselmatig maar overal bezwaar tegen aantekent waardoor de hele boel finaal vastloopt natuurlijk.
Ja en die krijgen blijkbaar hun zin. De Karens worden beloond.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah dat is maar een klein groepje chronische klagers
Je weet dat er kinderen onterecht het huis uit zijn geplaatst, dat mensen op straat zijn komen te staan. scheidingen, baanverlies en dat er zelfs zelfmoorden hebben plaatsgevonden door fouten van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
"zogenaamd"
ergo, was ingeleverd alleen belastingdienst snapte het weer eens niet
en waarom niet direct in bezwaar? al die andere jaren vond men het kennelijk prima (was volgens mij met de gerekende rentes toch?, dus pas als het pijn doet gaat men zeuren..)
tja.. sorry, kan er geen traan om laten
[..]
sorry maar dat ben ik niet met je eens, alles voor zoete koek slikken ("het is eenmaal zo") is zeker bij de belastingdienst gewoon niet de verstandigste actie, zeker als je het ergens niet mee eens bent, zelf uitzoeken en evt bezwaar indienen als het echt krom lijkt:nee heb je, ja kan je krijgen
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar komt wel er extra bij in een systeem dat al bijna vastlooptquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geloof dat 60 duizend mensen bezwaar hebben aangetekendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.
Het moest toch al op de schop.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar komt wel er extra bij in een systeem dat al bijna vastloopt
Nou ja, die klaagden dus niet hard genoeg en krijgen nu geen geld. Het is al erg genoeg dat je zowat een extra opleiding moet volgen om het allemaal te snappen, maar het kost je nog geld ook als je niet overal tegen in bezwaar gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nu nog wel ja. Las al dit dit over honderdduizenden gaat. Noem dat maar een klein groepje.
Eerst overleven maar, arme mensen gaan het zwaar krijgen de komende tijd en daar zijn extreem veel publieke centjes voor nodig.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals een eckte introvert betaamt.
Ik heb binnenkort ook een bedrijfsfeestje..
Denk dat mijn krab naar de kapper moet dan.
het is nog niet zeker he dat de rest geen compensatie krijgen maar de verplichting is er niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die klaagden dus niet hard genoeg en krijgen nu geen geld. Het is al erg genoeg dat je zowat een extra opleiding moet volgen om het allemaal te snappen, maar het kost je nog geld ook als je niet overal tegen in bezwaar gaat.
Daarom juist op de schop, ga het maar halen bij de lui met serieus geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst overleven maar, arme mensen gaan het zwaar krijgen de komende tijd en daar zijn extreem veel publieke centjes voor nodig.
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nog niet zeker he dat de rest geen compensatie krijgen maar de verplichting is er niet meer.
Dat sms'je is Rutte ook kwijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.
"maar misschien komt het kabinet wel met een compensatie"![]()
Als je daar nog een stuiver vertrouwen in hebt ben je wel erg naīef.
Het huidige spaartaks systeem gaat nu wel op de schop ja na de uitspraak vorig jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De belastingdienst faalt en blundert er maar op los, al jaren lang, gaat gewoon over lijken, iedereen vindt dat het op de schop moet en er gebeurt gewoon niks.
"maar misschien komt het kabinet wel met een compensatie"![]()
Als je daar nog een stuiver vertrouwen in hebt ben je wel erg naīef.
Er moet veel en veel meer op de schop. Er zitten bij de BD op elk niveau honderden aperte nikskunners alleen maar hun eigen hachje te redden. En bij de politiek verantwoordelijken gewoon net zo goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het huidige spaartaks systeem gaat nu wel op de schop ja na de uitspraak vorig jaar
daarom eigen verantwoordelijkheid nemen en zelf direct controleren, controleren, controleren. evt direct bezwaren/rechtzaken starten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat er kinderen onterecht het huis uit zijn geplaatst, dat mensen op straat zijn komen te staan. scheidingen, baanverlies en dat er zelfs zelfmoorden hebben plaatsgevonden door fouten van de belastingdienst?
Middeleeuwse praktijken waartegen we keihard op moeten treden als samenleving, dit moet je niet willen en dit mag simpelweg nooit meer gebeuren.
ja vastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet veel en veel meer op de schop. Er zitten bij de BD op elk niveau honderden aperte nikskunners alleen maar hun eigen hachje te redden. En bij de politiek verantwoordelijken gewoon net zo goed.
O dan is het niet erg. Laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
en imho is de toeslagenaffaire niet te vergelijken met de spaardersaffaire ivm totaal andere doelgroepen.
Je doet het er maar mee Gerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan is het niet erg. Laat dan maar zitten.
En echt, rechtszaken starten, die zijn gratis gelukkig.
Ja buda's bedrijfsuitjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze iets moois doen met het belastinggeld.
Nieuwe telefoon voor Rutte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze iets moois doen met het belastinggeld.
Ik straks ook nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu de échte problematiek: ik moet straks de boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |