abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juni 2022 @ 20:32:40 #151
367000 roos94
pi_204936129
Vandaag nog bounty op genot
pi_204961195
Haten op een goed gekruide pittige bamischijf, dan ben je niet goed hoor. Enige snack die je niet hoeft te maskeren met curry en mayo.
Die kleffe bittergarnituurdingen zijn dan weer wel niet te vreten inderdaad.
pi_204968376
Telkens als de snackbarhouder weer eens een smulrol ipv een shoarmarol in het vet had gemikt was het een teleurstellende smaak van korrelig 'vlees' in soepgroenten. Maar eerlijk gezegd heb ik de frikadel ook nooit begrepen. Het is niks behalve een typische kruiding, die ik ook niet lekker vind.

Aan slaatjes en broodjes gezond waag ik me niet. Sowieso ben ik niet zo avontuurlijk. Eten van de snackbar is toch een beetje zelfverwennerij die je niet elke dag doet, dat doe ik omdat ik zin heb in bepaalde items en als je dan een keer iets anders neemt en dat valt tegen voelt het toch als een gemiste kans.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204968401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 16:11 schreef tralalala het volgende:
Haten op een goed gekruide pittige bamischijf, dan ben je niet goed hoor. Enige snack die je niet hoeft te maskeren met curry en mayo.
Die kleffe bittergarnituurdingen zijn dan weer wel niet te vreten inderdaad.
Als je bij de snackbar bent en bami wil happen, bevind je je in de verkeerde vreetschuur. :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')