Mensen die dat als eerste van een schaal bittergarnituur pakken kun je niet vertrouwen (behalve als ze dat doen om het in de prullenbak te gooien en andere te behoeden voor deze ellende)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef roos94 het volgende:
ts begint
Bamischijf of nasigedoe, alles wat daarmee te maken heeft, gatverdamme
met een klodder satesaus of sweet chilisaus prima te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:12 schreef manny het volgende:
[..]
Mensen die dat als eerste van een schaal bittergarnituur pakken kun je niet vertrouwen (behalve als ze dat doen om het in de prullenbak te gooien en andere te behoeden voor deze ellende)
Hamburgers zijn inderdaad een zeer gevaarlijke keuze.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:21 schreef dimmak het volgende:
Bamischijf is top. Maar een kaassoufflé, shoarmarol of berenklauw zijn de minste snacks. Oh en de meeste snackbars slaan totaal de plank mis wat betreft broodje hamburgers.
oneensch, bamipiuk, godensnackquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef roos94 het volgende:
ts begint
Op een tweede plaats GROENTEkroket
ligt er aan waar je de berenklauw besteldquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:21 schreef dimmak het volgende:
Bamischijf is top. Maar een kaassoufflé, shoarmarol of berenklauw zijn de minste snacks. Oh en de meeste snackbars slaan totaal de plank mis wat betreft broodje hamburgers.
Ja de burgers zijn vaak helemaal niks, en heel af en toe juist weer erg goed. Maar zelfs een crappy burger is niet de ergste snack voor mij denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:21 schreef dimmak het volgende:
Die eerste is een spoetnikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ligt er aan waar je de berenklauw besteld
[ afbeelding ]
deze is niet te doen
blijkbaar heet dat bovenste ding in limburg een spoetnik en in de rest van nederland een berenhapquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Die eerste is een spoetnik![]()
Maar daar klopt toch iets niet, het vlees is gebakken maar de uienringen zijn nog rauw! Die moeten natuurlijk ook goed gaar zijn, dan vind ik die wel lekker.
Niet alleen limburgers hoor. Een berehap sate is toch echt vrij gangbaar in elke snackbar. ik heb nooit anders gegeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:45 schreef Dries4Ever het volgende:
limburgers eten dit blijkbaar met satesaus
Mensen die slim zijn pakken eerst andere dingen van de schaal af zodat er op het einde alleen nog nasi of bamischijven overblijven die uiteraard niemand wiltquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:12 schreef manny het volgende:
[..]
Mensen die dat als eerste van een schaal bittergarnituur pakken kun je niet vertrouwen (behalve als ze dat doen om het in de prullenbak te gooien en andere te behoeden voor deze ellende)
Zo was ik vroeger ook, altijd hetzelfde nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:47 schreef sirdanilot het volgende:
Weet je wat gek is ? Ook al ben ik gewoon een Nederlander, wij gingen eigenlijk bijna nooit naar de snackbar.
Toen ik een kind was was de snackbar echt een luxe. Dat konden mijn ouders niet betalen. Ik weet dat we een keertje tijdens een verhuizing friet hadden gehaald en dat was een ware traktatie voor ons.
Later in mijn studententijd wel vaker gegaan maar ik bestel eigenlijk altijd precies hetzelfde. Frietje mayo en broodje kroket met mosterd
Berenklauw heb ik nooit geprobeerd en dat soort dingen
Wat is een goeie ierse snack?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:47 schreef sirdanilot het volgende:
Weet je wat gek is ? Ook al ben ik gewoon een Nederlander, wij gingen eigenlijk bijna nooit naar de snackbar.
Toen ik een kind was was de snackbar echt een luxe. Dat konden mijn ouders niet betalen. Ik weet dat we een keertje tijdens een verhuizing friet hadden gehaald en dat was een ware traktatie voor ons.
Later in mijn studententijd wel vaker gegaan maar ik bestel eigenlijk altijd precies hetzelfde. Frietje mayo en broodje kroket met mosterd
Berenklauw heb ik nooit geprobeerd en dat soort dingen
Soms heb je ook van die kaashapjes met stukjes paprika er in, die zijn mogelijk nog een tandje erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:12 schreef manny het volgende:
[..]
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef roos94 het volgende:
ts begint
Heerlijk, zijn die. Sowieso alles met kaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die kaashapjes met stukjes paprika er in, die zijn mogelijk nog een tandje erger.
Nooit op maar kan mij er iets bij voorstellen ja.quote:
Weer beter?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef roos94 het volgende:
ts begint
Een kok die rookt. Dat is erg.quote:
Heeft iemand die OOIT besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:23 schreef Geerd het volgende:
De slaatjes natuurlijk...
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.versmarktvreeburg.nl%2Fimage%2Fcache%2Fcatalog%2Fnagerecht%2Fslaatje%2520rundvlees.-500x500.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Lekker juist, niet degene die gemaakt zijn in de fabriek, maar dagelijks vers bereidt in eigen keuken.quote:
Dit is mijn guitly pleasure, de kipslaatjesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:23 schreef Geerd het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.versmarktvreeburg.nl%2Fimage%2Fcache%2Fcatalog%2Fnagerecht%2Fslaatje%2520rundvlees.-500x500.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
In de supermarkt geven ze die praktisch weg. Vind ze verder ook wel prima te doen maar als ik in de snackbar zit hoef ik geen slaatjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:36 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is mijn guitly pleasure, de kipslaatjes
Maar koop die in de supermarkt, niet in de snackbar.
Dat is net zoals bij @herverwijderd ook mijn guilty pleasure, vaak mijn midnight snackquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:23 schreef Geerd het volgende:
Ik schrik hiervan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga eens controversieel doenIk heb namelijk een hekel aan de good, old frikandel.
Ik vind ze gewoon echt niet lekker. Altijd al ruimschoots #teamkroket geweest als het over de traditionele snacks gaat. En eigenlijk meestal ik nog steeds meestal gewoon een broodje kroket in de snackbar. Af en toe wil ik nog wel eens wild doen en een picanto nemen, maar daar blijft het bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |