Gelukkig ben ik geen eerstgeborene.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat we nu die apenpokken krijgen en eind van het jaar weer een covid golf.
misschien is het een moderne versie van de plagen uit de bijbel
Zoveel met mannen vrijende mannen hebben we hier niet, het is hier geen Amsterdam of Rotterdam of Frieslandquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Lopen daar veel mensen met bulten rond? Zou me niets verbazen als half Brabant al apenpokken heeft.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen eerstgeborene.
ApenCovid, overal jeukbulten en dan ontdekken dat je zwanger bent van een Italiaan en dat zijn moeder met haar koffer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat we nu die apenpokken krijgen en eind van het jaar weer een covid golf.
misschien is het een moderne versie van de plagen uit de bijbel
Dat denk je maar! Die Brabantse nachten worden niet voor niets lang genoemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel met mannen vrijende mannen hebben we hier niet, het is hier geen Amsterdam of Rotterdam of Friesland
Het is niet voor niets dat ze in Tilburg die roze kermisdag hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat denk je maar! Die Brabantse nachten worden niet voor niets lang genoemd.
Zal dit jaar wel niet doorgaan door de ApenCovid, net als ooit met GRIDS.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ze in Tilburg die roze kermisdag hebben.
Verstandig wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Meningen over Tilburg an sich daargelaten, ik kom er zelf verder nooit.
quote:Now, because the U.S. catastrophically underestimated COVID, many Americans are panicking about monkeypox and reflexively distrusting any reassuring official statements. “I don’t think people should be freaking out at this stage,” Carl Bergstrom of the University of Washington told me, “but I don’t trust my own gut feelings anymore, because I’m so sick of all this shit that I tend to be optimistic.”
Och, ik kan de eerlijkheid wel waarderen.quote:
nou zegquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alle vleermuizen, apen en pangolins doodmaken, al die beesten haten ons.
En dat terwijl mensen het grootste probleem zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zon pangolinequote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, je mag er eentje houden, wel binnen houden dan wel hč, zeg maar welke?
Moet je dat ook niet doenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat van die beestjes waarbij alle schubben afbreken als je die verkeerdom aait.
Haha, ja, wel een prachtige quote.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik kan de eerlijkheid wel waarderen.
Waarschijnlijk komt dit virus van muizen of ratten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |