TikTok is een mental illness fabriek.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tiktok is een ideale bron van vertier
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"quote:
Moet je gewoon je werk goed doen en je opdrachtgever geen reden geven om je te wantrouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"
Ik weet niet hoe goed de aannemer werkt, ik kan er alleen niet tegen als een opdrachtgever constant naast me staat.
Geloof dat ze al slecht werk hadden geleverdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, vooral de escalalatie van "gergi die elk klein detail in de gaten houdt" naar "dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen"
Ik weet niet hoe goed de aannemer werkt, ik kan er alleen niet tegen als een opdrachtgever constant naast me staat.
ja en is jouw huis daarmee geholpen? Neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan, gaan we klagen bij de bouwmarkt waar hij mee samenwerkt en laat ik een uitgebreide google review achter met dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen. Dan kan ie z'n bedrijf wel opdoeken hier.
'ze hebben een bouwvakker genaamd @Ama'quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan, gaan we klagen bij de bouwmarkt waar hij mee samenwerkt en laat ik een uitgebreide google review achter met dat hij z'n werk zo slecht deed dat we er een advocaat bij moesten halen. Dan kan ie z'n bedrijf wel opdoeken hier.
Als je kwaliteitswerk aflevert dan maak je je daar geen zorgen overquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer was even vergeten dat ik in de kelder was. Hij zei net tegen z'n hulpje:
Gergi had gisteren z'n laatste werkdag en is nu vrij voor 5 weken..
"Ja en?"
Ja dat betekent dat ie hier nu elke dag is en ons nog meer op de vingers kijkt..
"Oh shit.."
Elke keer als Gergi langskomt weten ze dat ze iets opnieuw moeten doen dus nu doen ze hun werk maar beter in 1x goed
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'ze hebben een bouwvakker genaamd @:Ama'
Nee we hebben er van de week al een advocaat bij moeten halen, dat is waarom we er nu echt bovenop zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het helpt de volgende wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en is jouw huis daarmee geholpen? Nee
Nee, maar als ie niet meer komt opdagen maakt dat ook niet meer uit hčquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en is jouw huis daarmee geholpen? Nee
hmm, ja, dat is niet zo goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we hebben er van de week al een advocaat bij moeten halen, dat is waarom we er nu echt bovenop zitten.
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.estofex.org/quote:A dangerous situation is expected that may feature a convective windstorm with long swaths of severe to extremely severe wind gusts and several supercells with large hail and tornadoes with the highest threat over central parts of Germany.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |