Ben 1x in hamburg geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:43 schreef gianni61 het volgende:
Scooter kwam pre covid hier in de buurt, maar ik vond het een beetje duur voor een avondje "nostalgie"
65 euro vroeg die zich toen geloof ik
quote:
Licht verontrustend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
de apenpokken zijn al in belgie opgedoken
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat de meeste besmettingen voor kwamen bij mannen die sex hadden gehad met andere mannen
Dan ga ik me niet direct zorgen maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las dat de meeste besmettingen voor kwamen bij mannen die sex hadden gehad met andere mannen
Ziekenhuisgeurquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben eindelijk in het ziekenhuis om na drie keer toch mijn afspraak maar eens door te laten gaan.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga ik me niet direct zorgen maken.
Ja en ik ben nu bij afdeling chirurgie en het ruikt hier echt mega steriel.quote:
Aan de ene kant wel beter dat het steriel ruikt, dan dat het ergens anders naar ruiktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik ben nu bij afdeling chirurgie en het ruikt hier echt mega steriel.
Is het antwoord A.Dolf of E.va Braun @Haagsquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DOLF is FeestDJRuud toch? Of is dit een andere
Schopt harige Henk zijn bed uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ook 1x in Hamburg geweest, maar dat had niks met scooter te makenquote:
Maar dit was wel heel erg in je face.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel beter dat het steriel ruikt, dan dat het ergens anders naar ruikt
oh dan ben ik wel veel vaker in hamburg geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ook 1x in Hamburg geweest, maar dat had niks met scooter te maken
Dat je daar naar binnen loopt en het ruikt naar mussen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel beter dat het steriel ruikt, dan dat het ergens anders naar ruikt
Ik ben er wel vaker doorheen gereden, telt dat ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dan ben ik wel veel vaker in hamburg geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |