Zo zou je voetbal wat boeiender kunnen maken, gewoon zo'n krijsend beest naar elkaar toetrappen op een grasveldje.quote:
In Nederland zijn veel boeren steeds boos op wilde vogels omdat ze vogelgriep verspreiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl mensen het grootste probleem zijn.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zou je voetbal wat boeiender kunnen maken, gewoon zo'n krijsend beest naar elkaar toetrappen op een grasveldje.
Ik denk dat de aarde ons iets wil zeggen met al die ziektes enzquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl mensen het grootste probleem zijn.
Ga. Dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de aarde ons iets wil zeggen met al die ziektes enz
ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend! Voelt toch een beetje als een familielid hč, zo'n dekentje?
hmmm weten ze hoe?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Lichte bloedarmoede en een tekort aan vitamine D. Pilletjes slikken dus.
EN jij ondertussen ijverig pilletjes slikkenquote:
Nee, maar ik denk dat het bloed doneren er mee te maken heeft. Blijkbaar vult mijn lichaam dat slecht aan. Zit in de familie; mijn oma heeft daar ook last van gehad. Nou ja, die is hard op weg naar de 103quote:
Ja, ik neem het niet persoonlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN jij ondertussen ijverig pilletjes slikken
Je luistert naar de mutilatiepodcast?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify zegt: afleveringen voor jou "vrouwenbesnijdenis."
Mag ik even overslaan?
Oh, gezellig onderwerp.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spotify zegt: afleveringen voor jou "vrouwenbesnijdenis."
Mag ik even overslaan?
NEE!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je luistert naar de mutilatiepodcast?
Ja herkenbaar, bok opquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gezellig onderwerp.
Al krijg ik momenteel vooral shit over zwangerschappen enzo gepushed. Ik weet dat ik die leeftijd al een tijdje heb, laat me met rust.
Is het water bruin?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor de wasmachine te kijken
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik zit voor de wasmachine te kijken
Succes,mooie locatie?quote:
Als ik het voor de prijs die ik geboden heb wel.. Vraagprijs is veel te hoog voor de locatie iig.quote:
Centrifugeren is altijd weer spannendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hopen dat het allemaal goed gaat
Tip: geen bakstenen wassen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Centrifugeren is altijd weer spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |